Blesk dosáhl vítězství s 910 tisíci čtenáři na vydání. Proti předchozímu období mu však čtenost poklesla o 22 tisíc lidí. Čtenost MF DNES rovněž poklesla o šest tisíc na 548 tisíc čtenářů.
Naopak celková čtenost regionálních titulů sítě Deník se o šest tisíc zvýšila na 517 tisíc čtenářů. Největší počet čtenářů měl Deník ve východních Čechách a Moravskoslezském kraji (shodně 86 tisíc).
Rostla i čtenost zdarma rozdávaných deníků, Metro a E15.
Nejčtenějším novinovým doplňkem byl Blesk magazín TV s 1,124 milionu čtenářů, což je zhruba o 51 tisíc méně než v předchozím období. Následoval TV Magazín s 829 tisíci čtenáři.
Z časopisů vykázaly největší počet čtenářů Nedělní Blesk s 466 tisíci čtenáři na vydání, TV Max se 442 tisíci a Rytmus života, který četlo v průměru 433 tisíc lidí. Z ekonomických titulů byl nejúspěšnější Forbes se 127 tisíci čtenáři.
Z pohledu jednotlivých vydavatelských domů měla největší čtenost MAFRA s 3,6 milionu čtenářů svých titulů, které zahrnují zejména Mladou frontu DNES, Lidové noviny nebo týdeník Téma.
Následuje Czech News Center, vydavatel Blesku, s 3,37 milionu čtenářů na vydání a třetí je Vltava Labe Media s 2,63 milionu.
Celkový souhrnný zásah deníků a jejich doplňků zůstal na 67 procentech populace. Čtenářem alespoň jednoho časopisu bylo 80 procent populace ve věku 12 až 79 let. V absolutní hodnotě četlo tisk sedm milionů lidí.