„Zavedli jsme tuto novinku po vzoru světových řetězců s občerstvením a věříme, že nová forma objednávky bude naše zákazníky bavit a zrychlí jejich odbavení,” uvedl provozní ředitel Bageterie Boulevard Jiří Štěpánek.
Samoobslužné kiosky se nejprve umístí do větších kamenných restaurací, následovat budou pobočky v obchodních centrech, pro které se vyvíjí speciální nástěnná verze. Bageterie si od inovace slibuje zrychlení obsluhy a méně front.
„Digitalizace procesu objednávky je v prostředí rychlého občerstvení velice důležitá. Proto se Bageterie Boulevard tomuto tématu dlouhodobě věnuje, inovuje své procesy a sami či s partnery vyvíjí vlastní nástroje pro větší komfort zákazníků,“ píše se v tiskové zprávě řetězce, který na trh už dříve uvedl takzvaný BB box, tedy rozvoz objednávek.
Kromě Bageterie Boulevard samoobslužné kiosky využívá i řetězec restaurací McDonald‘s, který je poprvé zavedl v roce 2015. Na podobném principu ale pracují například samoobslužné pokladny v obchodní síti Tesco či Scan&Go v prodejnách Globus, kde si zákazník zboží sám markuje už během nákupu.