Zářivě žluté dresy s nápisem The Bay ozdobil čínský drak nad mostem Golden Gate Bridge, hlavním poznávacím znamení celého souměstí. Tahle stavba je ostatně součástí tradičního loga basketbalistů Golden State.
Díky výraznému grafickému počinu Warriors už zase vyhráli. Tentokrát nevypsaný souboj o to, kdo má ve speciální sérii dresů „city edition“ nejhezčí koousek.
Měřit se s nimi zatím může snad jen Miami Heat, jež se prezentovalo v neonových barvách odkazujících ke krimisérii Miami Vice.
„Prošli jsme společně s firmou Nike spoustu obrazů a ikonických zpodobnění kolem Čínské čtvrti od období zlaté horečky a tohle je výsledek,“ prezentuje své dílo Chip Bowers, vedoucí marketingu v Golden State Warriors.
V Sanfranciském zálivu je dodnes největší čínská komunita ve Spojených státech a úřadující šampioni NBA jsou nejpopulárnějším klubem mezi čínskými fandy.
K premiéře v nových barvách zvolil kalifornský tým domácí zápas s Minnesota Timberwolves. Může to být náhodná volba, ale právě s tímto klubem Warriors otevírali aktuální sezonu dvěma přípravnými zápasy v čínských velkoměstech Šen-čen a Šanghaj.
Sestřih ze zápasu Golden State - Minnesota:
Wolves jsou navíc vůbec prvním severoamerickým klubem s čínským minoritním podílníkem. Část akcií náleží podnikateli Li-čangu Ťiangovi.
Takže vazba čtvrtečního zápasu směrem na Čínu, nejlidnatější zemi světa a pro NBA druhý největší trh, byla větší než malá.
Warriors ve žluté střelecky zazářili, hosty zdolali 126:113, když 21 úspěšnými trojkami ohrožovali klubový rekord. Chyběl jim jediný úspěch.
Golden State Warriors - stejně jako jiné oddíly NBA - už čínskou symboliku využili v minulosti. Například před třemi lety u příležitosti čínského nového roku vyrukovali s touto sadou dresů: