Průměrný reach CNN Prima NEWS byl v tomto čtvrtletí 6 095 000 lidí v CS 10+, uvedla Prima v tiskové zprávě.
Hned za první měsíc, projekt CNN Prima NEWS odstartoval 3. května 2020, překonal zpravodajský web milion reálných uživatelů, v říjnu už se dostal ke dvěma milionům a v prosinci to bylo až k hranici 2,5 milionu reálných uživatelů.
V NetMonitoru to znamenalo posun na šesté místo v kategorii zpravodajských webů. Vedle toho zaznamenal web CNNPrima.cz v prosinci 4 560 247 video views. Dosah na oficiálním profilu CNN Prima NEWS na Facebooku se v průběhu roku 2020 pohyboval v průměru na hranici čtyř milionů lidí měsíčně.
„Web CNN Prima NEWS se záhy po startu dostal do TOP 10 zpravodajských webů a postavil se po bok ostřílených zpravodajských online matadorů,“ uvedl generální ředitel skupiny Prima Marek Singer.
Prima se loni těšila rekordní přízni diváků, kraloval seriál Slunečná |
Vedle aktuálního zpravodajství čtenáře zaujaly reportáže se sociální tematikou, exkluzivní rozhovory či příběhy lidí, kteří pomáhali v boji s koronavirem. Zafungovalo propojení s televizní produkcí kanálu CNN Prima NEWS.
Mezi nejsledovanější pořady na webu CNNPrima.cz pravidelně patřily nedělní Partie či večerní publicistický pořad 360° Pavlíny Wolfové. Úspěšná byla také speciální vysílání například ke startu rakety společnosti SpaceX, k nouzovému stavu a vládním opatřením v souvislosti s pandemií koronaviru či přímý přenos a navazující pořady s hosty k volbám v USA, při nichž CNN Prima spolupracovala se CNN International.
V tomto roce se web CNN Prima NEWS plánuje zaměřit více na názorové texty, originální rozhovory a širší nabídku zahraničního zpravodajství. „Klíčové bude ještě větší propojení obsahu webu s televizní produkcí, abychom co nejvíce vytěžili obsah, který pro multiplatformu CNN Prima NEWS připravujeme,“ sdělil Tomáš Večeřa, ředitel online zpravodajství a zástupce šéfredaktora CNN Prima NEWS.
V uplynulém roce měla rekordní návštěvnost i celá skupina webů iPrima.cz, v průměru je sledovaly téměř čtyři miliony reálných uživatelů. Rekordní úspěch v prosinci má za sebou například web Prima FRESH, který navštívilo 1 907 000 reálných uživatelů. Web Prima COOL zaznamenal rekordních 1 499 667 reálných uživatelů v srpnu, weby Prima ZOOM a Prima ŽENY měly nejvyšší návštěvnost v říjnu.