„V minulých letech jsme pro oslavy Světového dne televize brali inspiraci od našich zahraničních kolegů, letos jsme se ale rozhodli připravit náš vlastní český obsah,“ uvedla prezidentka Asociace komerčních televizí (AKTV) Klára Brachtlová.
České komerční televize sdružené v AKTV si tak pro Světový den televize, který se slaví po celém světě již 26 let, společně připravily televizní spot, který se bude celý den vysílat na všech stanicích členských společností.
Spot, jehož ústřední myšlenkou je poukázat na pestrost televizní tvorby a unikátní sílu televizní obrazovky oslovit miliony diváků, je podle autorů složen z toho nejlepšího, co v současnosti televizní skupiny Nova, Prima a Óčko nabízejí.
„Kromě krásného spotu jsme pro naše obchodní partnery také připravili ojedinělý program, takový společný den otevřených dveří, který vyvrcholí zábavnou televizní show zaměřenou na naše televizní témata. Věřím, že se naši hosté budou skvěle bavit,“ doplnila Brachtlová.
U televize Češi tráví necelé čtyři hodiny denně, ukázal průzkum![]() |
Hlavním programem oslav bude velkolepá zábavná show WE LOVE TV moderovaná Liborem Boučkem, ve které se proti sobě postaví týmy Novy a Primy. Generální ředitel skupiny Nova Daniel Grunt si na pomoc přizval Ondřeje Sokola, generálního ředitele skupiny Prima Marka Singera podpoří Jakub Prachař.
Kromě večerní show si připravily televizní skupiny Nova, Prima a Óčko pro partnery také pestrý celodenní program. Návštěvníky pustí do televizní kuchyně, dají nahlédnout do zpravodajských studií, seriálových ateliérů nebo živého vysílání.