Víme o vás hodně, věřte mi. Tuhle větu jste před časem řekla v jednom rozhovoru a mě zajímá, co si pod ní představit?
Není to míněno tak, že jako agentura něco víme o vás jako o jednotlivci. Ale víme hodně o cílové skupině, do které spadáte.
Jak to?
Necháváte na internetu stopy. Určitě jste někde vyplnila, kdy a kde jste se narodila, klikáte na určité weby, čtete na internetu určitá média. Algoritmy různých marketingových kanálů zhodnotí tyhle stopy do dat a my s těmito anonymizovanými daty pracujeme. Takže umíme odhadnout průměrný plat, vzdělání, zájmy a na jejich základě pak můžeme na lidi pouštět sdělení a reklamy. Možná to zní trochu děsivě, pokud si člověk myslí, že ho nějak sledujeme, ale tak to není. Reklamním sdělením oslovujeme cílové skupiny, ne konkrétní lidi.
Influenceři nastavili laťku, jak má život vypadat, jenže takový ve skutečnosti není. Myslím, že když někdo začne influencery sledovat v nízkém věku, v dospívání má pokřivené nahlížení na realitu.