Tetování mělo být reklamou na velký penis. Teď jsem však dospěl, lkal muž

  • 8
Na sex šel vědecky, alespoň podle svého mínění, a skrze jeho propojení s gastronomií. Bizarním výsledkem bylo tetování v podobě reklamy na sendviče, mělo upozornit na jeho velký penis. „Myslel jsem, že to je dobrý nápad, ale jak jsem dospěl, potřeboval bych se ho zbavit,“ říká v pořadu Tattoo Fixers Extreme muž.

Svou návštěvu však začal líčením svého svérázného hledání, jak zlepšit svůj sexuální život, především úspěch u žen. „Po celou historii lidstva byly sex a jídlo vždycky úzce spojené jak vizuálně, tak verbálně,“ představuje směr svých úvah a zcela vážně dodává, že se „tuto vědomost“ rozhodl „využít ve svůj prospěch“.

Groteskní výklad pokračuje popisem, jak pátral po pokrmu, které by na ženy zapůsobil nejvíc. „Provedl jsem spoustu testů,“ zdůrazňuje, avšak doznává že jeho odhodlání dlouho nepřinášelo žádné výsledky.

„Jednoho dne jsem však vyhrál jackpot. Objevil jsem jedno jídlo, které ženy vždycky dostane,“ říká nadšeně a vynáší jeden fantazmagorický výraz za druhým. Svůj objev označuje za „jedlý vzrušovač“, „zákusek sexuální jistoty“, „ze spižírny vycházející vyvolávač touhy“. Co si ony dadaistické superlativy vysloužilo? Reklama na sendviče „Subway eat fresh“.

Dodává, že fungovat onen slogan měl ve spojení s velikostí jeho penisu, měří pětadvacet centimetrů, vyzradil. Ani to ho však nezachránilo, tetování nefungovalo. Ba co víc, ztrpčilo mu život. „To tetování je mi prostě na překážku. Mému sexuálnímu životu rozhodně nepomohlo,“ doznal muž a mistry tatéry vyzval k akci: „Je potřeba se ho zbavit.“ Na břichu mu proto přistál mnohem poetičtější obraz.