Jsme na návštěvě v kanceláři Martina Macháčka, vedoucího call centra dodavatele elektřiny Pražská energetika. Přišli jsme se pozeptat, jak se my Češi chováme k lidem zvedajícím telefony na zákaznických linkách. Martin Macháček si pro nás nachystal pár záznamů hovorů z nedávné doby. Pusťme si první z nich: „Dobrý den, já jsem se chtěl zeptat... Já jsem dostal mail, že jsem něco nezaplatil... Ale já jsem všechno zaplatil!“ dušuje se pán, kterého podle hlasu odhadujeme na důchodce. Je taky znát, jak je nesvůj, což lidsky chápeme. Nikomu není příjemné ocitnout se v roli dlužníka.
Sem tam se přihodí, že někdo začne operátorku balit. Někteří volající totiž dokážou báječně přehánět. Zvlášť v tom vynikají neplatiči, jimž byla odstřižena elektřina.