Diskuze

Trať, kterou v roce 2013 spolu s D8 zavalil sesuv půdy, se dočká opravy

Železniční trať vedoucí přes České středohoří, již v roce 2013 zavalil sesuv půdy, se dočká opravy. Náklady na rekonstrukci úseku mezi Radejčínem a Lovosicemi, který je nyní nesjízdný, se odhadují na 463 milionů korun. Zavalený úsek překlene most dlouhý 163 metrů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

V98í63t 57M24r24h56a65l

10. 3. 2020 13:26

Konečně se dočkáme provozu na té naší krásné trati.

A jinak pro upřesnění- trať je nesjízdná pouze v úseku Chotiměř- Radejčín, úsek z Chotiměře do Lovosic je sjízdný a tzv. jen ve výluce.

Neznamená, že když se nejezdí po kolejích mezi Lovosicemi a Radejčínem, že je celý úsek nesjízdný. V důsledku do Chotiměře vlak stále může, viz důkazy několika výletních vlaků.

2 0
možnosti
PD

Prima zpráva. Už to vypadalo, že je s touto tratí konec. Jde o jednu z nejkrásnějších tratí v ČR.

Snad se dočkám prvního vlaku...

3 0
možnosti
AP

Strašně pozdě, ale přece. Snad.

4 0
možnosti