Podnikatel, politik a filantrop Martin Hausenblas. | foto: MAFRA

Hlídám hodnoty, aby z nás nebyli hajzlíci, říká ústecký podnikatel roku

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Říká o sobě, že rozhodně není dobrý manažer, ale spíš vizionář. Před více než dvaceti lety založil se spolužákem agenturu na reklamní textil Adler, nedávno přejmenovanou na Malfini. Ta je v současné době lídrem na trhu reklamního textilu ve střední Evropě a jedním z největších dodavatelů v dalších zemích starého kontinentu.

„To proto, že ke každému zákazníkovi se chováme stejně a je jedno, jestli nakoupí deset triček nebo deset tisíc,“ říká Martin Hausenblas, který se stal EY Podnikatelem roku 2020 Ústeckého kraje. Celkem toto ocenění dostal už potřetí.

Podnikatelem kraje jste během uplynulých deseti let už potřetí. Předchozí vítězství byla se společností Adler, teď Malfini. Jak vnímáte letošní ocenění?
Je to pro mne samozřejmě veliká čest a moc mne těší, že o vítězství nerozhoduje jenom velikost hromady vydělaných peněz, ale spíše to, do jaké míry jsou podnikatelé přínosem pro své okolí. Ocenění je spíš odměnou za práci kolegů a spolupracovníků. Bez nich by to nešlo. Ale neuspěl jsem s nějakou novou společností. Malfini je původní Adler.

Když firma naroste, v určitém okamžiku musíte ustoupit stranou a nechat ji jít. Je to stejné jako s dětmi.

Martin Hausenblas

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se
,