Utrpení kapitána Virulyho
Kromě utrpení způsobila nehoda kapitánu Virulymu i konec jeho dlouhé a úctyhodné kariéry. V září 1955 opustil řady KLM a stáhl se do ústraní. Od leteckého prostředí i psaní knih s leteckou tématikou se odstřihl. V témže roce se oženil s herečkou Mary Dresselhuys, se kterou žil od roku 1950 poté, co o ní dva roky předtím vydal knihu.
Oba manželé dobře zapadli svým zájmem o literaturu a divadlo do uměleckého prostředí, ve kterém byli známí jako duo Kunst & Vliegwerk. V roce 1969 společně pak vytvořili stejnojmenný divadelní program. Nebylo však dne, aby se kapitán Viruly ve svých myšlenkách nevracel do noci, kdy ze spárů Tritona nedokázal zachránit všechny. Kapitán Adriaan Viruly zemřel v roce 1986 v 81 letech na následky krvácení do mozku způsobeným vážným pádem.
Třemi oběťmi z řad posádky byli stevard 4. třídy Bob Westergaard (26 let), v KLM byl teprve od května 1954, stevard 2. třídy Willem Van Buren (35 let), v KLM od roku 1946, otec dvou dětí, a stevardka 1. třídy Helga Inge Lowensteinová (24 let), v KLM od roku 1951. Helga pocházela z německé rodiny, která před válkou utekla do Nizozemska před protižidovskými pogromy. Rodina za války nakonec skončila v koncentračním táboře Sobibor, Helga jako jediná přežila. Její život se uzavřel v bahnitém ústí řeky Shannon při výkonu vysněného povolání.
Poslední slova však patří příběhu se šťastným koncem. V době hlavního vyšetřování byla posádka Tritonu ubytovaná v jednom z dublinských hotelů. Právě zde se na hotelové recepci palubní inženýr Kievits seznámil se svojí budoucí manželkou. V Nizozemsku poté prožili více než padesát let spokojeného a naplněného života.
Poučení pro budoucnost
Na základě tragédie letu KLM 633 byla vydána tato doporučení:
1. Světlo signalizující nezajištěný podvozek, i proces zatahování, musí být zdvojeno
2. Kabina cestujících musí být vybavena vodotěsným nouzovým osvětlením napájeným z nezávislého zdroje.
3. Přenosné baterky, jako součástí vybavení kokpitu, musí být upraveny na způsob handsfree.
4. Posádka musí vzít do úvahy, že nouzové přistání na vodu může způsobit vytržení pohonných jednotek z křídel, tím i ztrátu nouzových člunů, které jsou v gondolách motorů uloženy, a podle toho směrovat evakuaci.
5. Součástí vybavení člunů dinghy musí být signální pistole, světlice nestačí.
6. Kabina dopravního letadla musí být vybavena více než jedním přenosným kyslíkovým přístrojem.
7. Při letu za tmy, nebo nulové viditelnosti, v blízkosti země, je třeba věnovat velkou pozornost přístrojům poskytující informace o vertikálním pohybu letadla.
8. Společnost KLM musí popsat mnohem podrobněji postupy pro vzlet, posádky proškolit a vybavit novými checklisty.