Druhý pilot mistrovství světa si rovněž pochvaloval výběr pneumatik. "Jet na tvrdé směsi byl výborný tah. Pneumatiky zůstaly velmi konsistentní a mohl jsem s nimi odjet celou vzdálenost závodu."
Montoyu jen těsně minul nebezpečně rotující vůz Nicka Heidfelda. "Při havárii Heidfelda se Satem jsem měl obrovské štěstí. Minuli mě velice těsně. Pak jsem uslyšel silný náraz, ale to již jsem byl dál a nemohl jsem sledovat, co se za mnou děje."
Ralf Schumacher si rovněž uvědomoval, že ho o místo na stupních vítězů připravila žlutá fáze závodu. "Vše fungovalo na výbornou - auto, motor, pneumatiky i zastávky v boxech. Myslím, že pokud by na trať nevyjel safety car, třetí pozici bych bez problémů ubránil. Podle dnešního závodu nelze posuzovat, jakou ztrátu máme na Ferrari. Měli jsme zcela odlišnou strategii. Musíme pokračovat v našem vývojovém plánu," uvedl Němec.
Hlavní inženýr Sam Michael dodal: "Nejprve musím poznamenat, že doufám, že Sato bude v pořádku. Pro nás byl dnešní závod úspěšný a oba jezdci podali výborný výkon. Strategie jedné zastávky byla určitě nejlepší, bohužel jsme nepočítali se dvěma safety car. Museli jsme poté trochu upravit plán zastávek v boxech."