Hned ve své první sezoně zaznamenal tým Prost největší úspěchy. S motorem Mugn-Honda dokázal Olivier Panis získat první umístění na stupních vítězů. Dojel třetí ve Velké ceně Brazílie. Poté byl ještě druhý ve Španělsku. Pozadu nezůstali ani Shinji Nakano a Jarno Trulli, který zastoupil Panise po nehodě. Rok ukončila stáj na šestém místě poháru konstruktérů s 21 body.
V roce 1998 s motorem peugeot získal Jarno Trulli pouhý jeden bod v Belgii a tým Prost se propadl až na dno výsledkové listiny.
Sezona 1999 znamenala mírný vzestup. Panis s Trullim si připsali na své konto celkem devět bodů. Senzací bylo druhé místo mladého Fina v divokém závodě na Nürburgringu.
V příští sezoně pád pokračoval slabé motory peugeot nestačily, jezdci nezískali ani bod a v součtu umístěním skončil francouzský tým až za věčným outsiderem Minardi.
S rokem 2001 přišly velké změny. Alain Prost získal motory Acer (Ferrari 049). Výsledky se brzo dostavily. Veterán Alesi třikrát bodoval. Nejlepším umístěním je páté místo ve Velké ceně Kanady.
založen | 14. února 1997 | |
První závod | GP Austrálie, 9.3. 1997 | |
Počet VC | 66 | |
Nejlepší umístění | 2. místo | 1997 VC Španělska |
1999 VC Evropy | ||
3. místo | 1997 VC Brazílie | |
4. místo | 1997 VC Monaka | |
VC Německa | ||
5. místo | 1997 VC Austrálie | |
2000 VC Kanady | ||
6. místo | 1997 VC Kanady | |
VC Maďarska | ||
VC Lucemburska | ||
1998 VC Belgie | ||
1999 VC Brazílie | ||
VC Španělska | ||
VC Německa | ||
2000 VC Monaka | ||
VC Německa | ||
Počet kol v čele závodu | 37 | |
Počet km v čele závodu | 160 |
Vůz stáje Prost pro sezonu 2001 |