Räikkönen se po dešti v kvalifikaci a páteční výměně motoru musel prodírat ze sedmnáctého místa na roštu a s vedoucím Fisichellou si poradil až v závěrečném kole.
"Navzdory smůle v tréninku i kvalifikaci jsme nepřestávali věřit, že můžu vyhrát. To se také v závodě potvrdilo," komentoval situaci Fin.
Ani závod neprobíhal zcela hladce. Nejdříve měl Fin ve druhé zatáčce malou kolizi s týmovým kolegou Montoyou.
"V první a druhé zatáčce se může stát cokoli," vysvětloval. "Juan Pablo vrazil do mého zadního kola, a trochu mě rozhodil. Naštěstí auto nebylo poškozeno. Projel jsem zatáčku trochu zeširoka, ale potom se něco podobného stalo jemu a vypadl."
Räikkönenův průnik jezdeckým pole byl stěžován ne zcela dokonalou převodovkou. Sedmý rychlostní stupeň byl příliš krátký, takže pokaždé při předjíždění soupeřů mačkal omezovač otáček motoru.
"Ale auto bylo stále lepší a lepší. Před poslední zastávku v boxech jsem už mohl jet zcela naplno."
"Doufal jsem, že mohu Giancarla dostinout. Bylo to těsné, ale nakonec se mi ho podařilo na hlavní rovince dokonce i předjet," dodal Räikkönen.