Dálnice bude průjezdná s omezeními. Praha má s mosty dlouhodobě problémy a postupně je opravuje.
„Vzhledem k tomu, že stále probíhají jednání mezi TSK a Ředitelstvím silnic a dálnic (ŘSD) o budoucí podobě mostu, která musí respektovat záměr zkapacitnění D10, není nyní možné provést demolici stávajícího mostu a postavit nový,“ uvedla Lišková.
TSK tedy nejdříve celou mostní konstrukci podepře. Udělá to ocelovými podpěrami na betonových základech. Každý z 11 prefabrikovaných nosníků mostu bude podepřený samostatně. Dodržený bude minimální průjezd pod mostem ve výšce 4,95 metru.
Podepření mostu provede TSK na několikrát. Provoz bude zachovaný vždy dvěma jízdními pruhy, které se pouze vychýlí ze své osy a posunou do strany. Pouze v poslední fázi bude v noci provoz zúžený v každém směru pouze do jednoho pruhu.

Mapy poskytuje © SHOCart a přispěvatelé OpenStreetMap. Společnost SHOCart je tradiční vydavatel turistických a cykloturistických map a atlasů. Více na www.shocart.cz