Diskuze

D11 je průjezdná. Úsek na Hradec Králové stál více než šedesát hodin

Dálnice D11 je po uzavření kvůli bourání mostu na okraji Prahy opět zcela průjezdná, v úterý ráno kolem 5:30 silničáři otevřeli i úsek ve směru na Hradec Králové. Směr do Prahy byl zprovozněn v pondělí vpodvečer. Uzavírka v pražských Horních Počernicích začala v sobotu v 17:00 a měla skončit v neděli v 9:00, práce zkomplikovalo ale velké množství výztuže nezanesené v dokumentaci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

A tady mělo ŘSD 4

https://www.idnes.cz/praha/zpravy/praha-bourani-mostu-rsd-uzavirka-mirosovice-sternov.A190315_110118_praha-zpravy_nuc

No tedy už z toho je jasné, že nečekané armování je jen pohádka. Prostě to někdo moc podcenil. Chtěl jeden střihací bagr, svého kamaráda, aby si co nejvíce nahrabal.

0 0
možnosti
PK

Podívejte se na demolici v podání ŘSD jen na jedné foto jsou 3 střihací bagry.

https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/demolice-mostu-uzavre-dalnici-d1-u-jihlavy.A170310_132536_jihlava-zpravy_mv

Nejsem fanoušek ŘSD, ale tohle nepodcenili jako amatéři z TSK.

0 0
možnosti
PK

No hlavně došlo k podcenění co do techniky. Kdyby na tom jednom stříhacím bagru něco kleklo, tak to bylo ne 60 ale 100 hodin.

TSK hnát k zodpovědnosti. Tohle co předvedli je skoro na žalobu ze strany ŘSD.

0 0
možnosti
JB

J44o26s47e64f 79B15e67n48e91š

27. 7. 2021 20:43

Hoši, dáme tam víc výztuže, ať se to nemusí bourat, páč ten kabel se mi nechce přerušovat ;-D

0 0
možnosti
PO

Takže s tím kabelem to byla očekávaná varianta - před lety si někdo (dnes už určitě nedohledatelný, pravděpodobně mrtvý) chtěl usnadnit práci, ušetřit čas a peníze... a načerno ho vtáhl do konstrukce mostu, když v projektu byla přeložka v zemi pod dálnicí.

Klasická situace na stavbách před rokem 1989 a začátkem 90. let.

4 0
možnosti
JP

Já to datuji začátkem 90let. To se na TSK měnili ředitelé jak na kolotoči. Takže ten kabel tam nacpali v mezidobí když to tam řídil úplný laik. Dříve by jim to neprošlo. Od toho tu byly tzv. expertízy, přes které šly všechny projekty. Já jsem schvaloval projekty do 30mil, a TSK patřilo pode mne. Ty dražší museli výš na VHMP a ty ještě dražší nad 300 mil museli do Státní exprtízy. Po roce 1989 nás rozehnali. Od 05. 1990 podnikám protože se na 5 let se zastavila veškerá příprava dopravních staveb. Z náskoku 5 let dopravního systému před rozvojem individuální dopravy jsme se dostali do 15 letého zpždění. Kde jsou ty výhledové plány s termíny dokončení, na které jsme přísahali.

1 0
možnosti
DD

Piráti se názorně předvedli.

2 6
možnosti
RC

Odpovednost za TSK ma Scheinrrer, Praha sobe. Uz tady opakujes po nekolikate ten nesmysl.

4 1
možnosti
KL

Kdyby se nerozkopalo kdejake misto desetkrat, pracovalo se kazdy cely den a poradne, bylo by vse rychleji.

0 0
možnosti
PN

Na Geoportálu hlavního města Prahy tam to vysoké napětí uvedené je ... takže nemohu pochopit, který slepec to přehlédl. DILETANT to byl!

5 1
možnosti
PO

Co si o tom přečíst víc? Jednak 1kV ne nízké napětí, ne vysoké.

A jednak kabel tam být měl, ale v zemi pod dálnicí.

1 0
možnosti
VN

Faktem je, že tohle se vážně povedlo.

0 0
možnosti
TH

Tak ministr Havlíček se rozčiluje, že se bourání mostu protáhlo o den a půl. Což o to, pro ty, kdo potřebovali touto trasou projet, to jistě byla nepříjemná komplikace. Ale možná by se měl ministr rozčilovat a hledat viníky častěji. jezdím po D1 a D46 a je to dlouhodobě jedna velká katastrofa. Od jara do začátku zimy jedno omezení za druhým a nezdá se, že by se stavební firmy přetrhly. V kolonách jsem tam prostál určitě mnohem víc času než den a půl na D11.

7 1
možnosti
RC

Ano, staci si vzpomenout, jaka katastrofa pod vedenim ANO na MD byla pred nejakou dobou u Humpolce. To se neda s timto pripadem vubec srovnavat. Bylo to na nekolik mesicu.

https://www.denik.cz/z_domova/dalnice-d1-opet-stoji-u-humpolce-se-tvori-kilometrove-kolony-20190211.html

3 1
možnosti