- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A tady mělo ŘSD 4
No tedy už z toho je jasné, že nečekané armování je jen pohádka. Prostě to někdo moc podcenil. Chtěl jeden střihací bagr, svého kamaráda, aby si co nejvíce nahrabal.
Podívejte se na demolici v podání ŘSD jen na jedné foto jsou 3 střihací bagry.
Nejsem fanoušek ŘSD, ale tohle nepodcenili jako amatéři z TSK.
No hlavně došlo k podcenění co do techniky. Kdyby na tom jednom stříhacím bagru něco kleklo, tak to bylo ne 60 ale 100 hodin.
TSK hnát k zodpovědnosti. Tohle co předvedli je skoro na žalobu ze strany ŘSD.
Hoši, dáme tam víc výztuže, ať se to nemusí bourat, páč ten kabel se mi nechce přerušovat
Takže s tím kabelem to byla očekávaná varianta - před lety si někdo (dnes už určitě nedohledatelný, pravděpodobně mrtvý) chtěl usnadnit práci, ušetřit čas a peníze... a načerno ho vtáhl do konstrukce mostu, když v projektu byla přeložka v zemi pod dálnicí.
Klasická situace na stavbách před rokem 1989 a začátkem 90. let.
Já to datuji začátkem 90let. To se na TSK měnili ředitelé jak na kolotoči. Takže ten kabel tam nacpali v mezidobí když to tam řídil úplný laik. Dříve by jim to neprošlo. Od toho tu byly tzv. expertízy, přes které šly všechny projekty. Já jsem schvaloval projekty do 30mil, a TSK patřilo pode mne. Ty dražší museli výš na VHMP a ty ještě dražší nad 300 mil museli do Státní exprtízy. Po roce 1989 nás rozehnali. Od 05. 1990 podnikám protože se na 5 let se zastavila veškerá příprava dopravních staveb. Z náskoku 5 let dopravního systému před rozvojem individuální dopravy jsme se dostali do 15 letého zpždění. Kde jsou ty výhledové plány s termíny dokončení, na které jsme přísahali.
Odpovednost za TSK ma Scheinrrer, Praha sobe. Uz tady opakujes po nekolikate ten nesmysl.
Kdyby se nerozkopalo kdejake misto desetkrat, pracovalo se kazdy cely den a poradne, bylo by vse rychleji.
Na Geoportálu hlavního města Prahy tam to vysoké napětí uvedené je ... takže nemohu pochopit, který slepec to přehlédl. DILETANT to byl!
Co si o tom přečíst víc? Jednak 1kV ne nízké napětí, ne vysoké.
A jednak kabel tam být měl, ale v zemi pod dálnicí.
Faktem je, že tohle se vážně povedlo.
Tak ministr Havlíček se rozčiluje, že se bourání mostu protáhlo o den a půl. Což o to, pro ty, kdo potřebovali touto trasou projet, to jistě byla nepříjemná komplikace. Ale možná by se měl ministr rozčilovat a hledat viníky častěji. jezdím po D1 a D46 a je to dlouhodobě jedna velká katastrofa. Od jara do začátku zimy jedno omezení za druhým a nezdá se, že by se stavební firmy přetrhly. V kolonách jsem tam prostál určitě mnohem víc času než den a půl na D11.
Ano, staci si vzpomenout, jaka katastrofa pod vedenim ANO na MD byla pred nejakou dobou u Humpolce. To se neda s timto pripadem vubec srovnavat. Bylo to na nekolik mesicu.