- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
asi by se tam nemělo jezdit a ani chodit...
Stačila by pořádná razie na magistrátu a Charvát bude mít společnost.
Za 14 melounů by to asi postavili znova. Jo ne jsme v ČR tak metr čehokoli stojí milión.
No tak vetsina Třídy míru je na pískovém podloží, tam bez betonu těžkou hromadnou dopravu nic neunese, to by museli dát sakra silnou vrstvu kameniva a pořádně zhutnit A ani potom by to nebylo stoprocentní, což hutnící zkoušky, které se jistě dělaly, doloží jasně. Ono se stačí podívat na kostky na zastávkách, Jak vypadají Po několika letech provozu.
Říká se, že autorem projektu je Ing. arch. Walter z Brna.
Není právě on tím, koho by se měly orgány ptát, proč vyprojektoval takový paskvil v podobě této dlažby?
Není to však jen o zpackané dlažbě. Podívejte se na ty příšerné sloupy trolejbusového vedení, která nám pan architekt pro třídu Miru vyprojektoval. Do továrny by se hodily. Vedle budovy paláce Grand je to jak pěst na oko...
Jo Třída Míru není žádná Broadway...