Diskuze

Politici stále nevědí, co s podchodem v centru Pardubic. Zavřený je šest let

Město Pardubice připravuje opravu části náměstí Republiky, projekt by se mohl uskutečnit do několika málo let. Jeho součástí je i zavřený zchátralý podchod u Zelené brány. Radní však musejí před rekonstrukcí rozhodnout, zda ho obnoví, nebo zasypou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je třeba opustit tu ideologickou nálepku, že podchody, nadchody, podjezdy, nadjezdy...jsou socialistický výmysl, a je potřeba je zbourat, zasypat,...!! Máme tady Dopravní fakultu. A dopravní řešení Pardubic je jistě unikátní studijní materiál.Rv

2 1
možnosti

Odborníci u moci. Nejbezpečnější křížení dopravy je mimoúrovňové. Takže podchod nechat, lidi nebudou lézt pod auta a doprava bude plynulá.

Jenže u moci jsou tupci, kteří myslí ve stylu "co vzniklo před 1989 je špatné", tak to dle toho vypadá.

2 1
možnosti

Máte pravdu. Takže ideálním řešením by bylo stáhnout auta pod zem do tunelu.

0 1
možnosti

Jediné správné řešení je politiky zasypat do podchodu.

5 1
možnosti

Podchod rozhodně zachovat s původní podobě i s restaurací. Zajistit úzké schody jak nahoru, tak dolů. Přechod zrušit, nedaleko je druhý a tím zrychlit dopravu. Přechod Palackého je dobrý, ale je na špatném místě. S tím se již nedá nic dělat.

2 0
možnosti

Proč je třeba v centru zrychlovat dopravu?

2 0
možnosti

nad timhle by se meli zamyslet .. lidi z dopravniho odboru, kterej jim proste 30 let nejde ... "protože by znamenaly uzavírku frekventované silnice u Zelené brány. Ta je pro provoz v centru města nezbytná"

0 0
možnosti

P24e70t16e39r 75K27l60e50i79n

6. 12. 2021 18:40

Nápad s dlažbou jako na TM mne děsí. Jestli je na Náměstí republiky něco docela podařené, tak jsou to ty žulové kostky. Naopak by to chtělo vydláždit i v místě , kudy jezdí trolejbus, aby tak mezi Grandem a divadlem vzniklo alespoň něco uceleného, co by aspoň naznačovalo, že se jedná o náměstí.

3 0
možnosti

Ty dopravní stavby nám v Pardubicích nejdou. Tak raději pouze bouráme a zavíráme, Asi snaha města vytvořit centrální parkoviště. Ale máme chytré semafory a dispečink. A ostrůvky a prahy.Rv Chtělo by to odborníka.!

6 0
možnosti

J22a49n 57T17a20r29a31b90a

6. 12. 2021 12:47

Kdekoli jinde v Evropě by to vybagrovali do hloubky 4-5m a poslali by celou dopravu krom MHD pod zem nebo by v té díře udělali parkování a tím to vyřešili na spoustu let dopředu.

Bohužel by toto u nás stálo asi tak 8x víc než ve Švýcarsku, tak to nejde. A ještě k tomu by to úřady řešily deset let....

4 1
možnosti

Tak si to tam zkouším představit. No... píšete nesmysly.

1 0
možnosti

Problém podchodů a nadchodů je jednoduchý - nikdo tam dobrovolně nejde, pokud nemusí, i kdyby měl přebíhat čtyřpruhovou komunikaci nebo dokonce železniční trať. Proto mě překvapuje, že studovaný urbanista obhajuje podchod i nadchod - to jsou věci přežité, ty vyznával urbanismus tak před 50 lety, kdy se stavěly dálniční průtahy napříč městy a podobně. Funkční podchody jsem proto zažil málokde - v podstatě jen tam, kde navazují na stanici metra, nebo na podchody vlakového nádraží. Jinak jsou to temné "díry", opravdu sloužící, i když neoficiálně, jako veřejné záchodky, a kam se řada lidí i bojí. Nemluvě o tom, že nejsou bezbariérové, pokud tam nejsou drahé výtahy, nebo rampy zabírající obrovský prostor. Osobně bych zvážil, jestli by podchod nešel využít jako kolektor pro sítě, nebo pro umístění podzemní trafostanice.

2 3
možnosti

zlaty Kra Kracko, tam se delaly nejlepsi kolena ve meste.... dnes uz zbyla jen slza v oku

5 0
možnosti