- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Však on to Bakajsa vyřeší. Stačí zrušit, místo rošíření o laguny pro zastávky městské dopravy, na každé straně jeden jízdní pruh a doprava bude pomalejší a tím i bezpečnější. Navíc se bude podobat šířkou většině vozovek ve městě. Další řešení (Bakajsovo, samozřejmě) je povolit stání automobilů jako na ulici 17.listopadu. A konečně využít neoznačený "přechod" zhruba asi padesát metrů blíž zimnímu stadionu. V žádném případě to neřešit semaforem, protože jak nám ukazuje bezsemaforové řešení přechodu pro chodce u bývalé Mazdy, pro ještě starší u bývalého Nového bytu, je to řešení zkvalitňující průjezd od Zimního stadionu až po Billu na Skřivánku.
Tak když se Masarykovo náměstí opravuje mohlo by vedení města také lidem říci, jak to bude s "budoucí" stavbou Veselky. Je to tam oplocené již roky a myslím, že je to velká ostuda pánů radních. Co se týká přechodu před Palácem - to je problém. Do země to zřejmě jít nemůže kvůli garážím, takže jedině nadchod, i když jeden sociální demokrat trval na nadchodu, ale v Palackého ulici, kam chodí málokdo. Ale co dělá hlavní architekt a jaká je jeho vize? Současný stav tam ale být opravdu nemůže. Lidé
přechází po jednom a auta stále stojí. Další ostuda města
A proč maj mít auta přednost před lidma?
A co místo k přecházení? Děsí mě, že to raději nepíšou a že zmizí..
doufam, ze definitivne zmizi!!
Pohybuji se tu denně (jako chodec i jako řidič) a musím uznat že ta rekonstrukce je opravdu potřeba. Doufám hlavně že rekonstruovaná ulice bude ve všech pruzích z klasického asfaltu, namísto současné kamenné dlažby. Ta nese dost špatně zatížení od autobusů, a je to krásně vidět na hraně křižovatky u zimního stadionu kde jsou dlažební kostky propadlé o několik centimetrů.
Dovolím si ovšem podotknout že kdyby někdo myslel trochu dopředu, mohlo se tohle vše spojit s uzavírkou která byla tuším vloni právě proto že se rekonstruovaly zastávky - teď se to zbytečně bude zavírat znovu.
Co se instalace semaforu na přechodu týče, věřím že to je krok správným směrem. Chodců je zde opravdu hodně, a tím že přecházejí nahodile způsobují situaci kdy je na přechodu téměř pořád alespoň jeden. Semafor by tohle vyřešil. A pokud se bojíte že vám tam budou lidi chodit na červenou, postavte tam dva strážníky s bločkem - služebnu mají za rohem takže to nebudou mít ani daleko. Oni je to hodně rychle odnaučí.
Kostky právě že snáší trolejbusy lépe než asfalt. Co se týče přechodu, tak ten by měl být zrušen a nahrazen mimoúrovňovou variantou. Už teď tam lidi pomalu skákají pod autobus a semaforem se to vyřeší jen částečně.
ten přechod mezi zastávkama nemá vůbec být. jediné řešení je podle mne lávka, nebo podchod..
Jenže to se v tom případě mělo řešit současně s výstavbou AFI..... teď už se to asi těžko bude vymýšlet. To je ale se vším v Pardubicích - všechno je tu prvoplánové