Diskuze

Oprava Masarykova náměstí v Pardubicích si vyžádá velké změny v MHD

Pardubice o prázdninách opraví část Masarykova náměstí. Práce potrvají od července do srpna a budou se týkat i všech čtyř silničních pruhů. Kvůli tomu se budou muset na třídu Míru vrátit i všechny trolejbusy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Však on to Bakajsa vyřeší. Stačí zrušit, místo rošíření o laguny pro zastávky městské dopravy, na každé straně jeden jízdní pruh a doprava bude pomalejší a tím i bezpečnější. Navíc se bude podobat šířkou většině vozovek ve městě. Další řešení (Bakajsovo, samozřejmě) je povolit stání automobilů jako na ulici 17.listopadu. A konečně využít neoznačený "přechod" zhruba asi padesát metrů blíž zimnímu stadionu. V žádném případě to neřešit semaforem, protože jak nám ukazuje bezsemaforové řešení přechodu pro chodce u bývalé Mazdy, pro ještě starší u bývalého Nového bytu, je to řešení zkvalitňující průjezd od Zimního stadionu až po Billu na Skřivánku.

1 0
možnosti
MP

Tak když se Masarykovo náměstí opravuje mohlo by vedení města také lidem říci, jak to bude s "budoucí" stavbou Veselky. Je to tam oplocené již roky a myslím, že je to velká ostuda pánů radních. Co se týká přechodu před Palácem - to je problém. Do země to zřejmě jít nemůže kvůli garážím, takže jedině nadchod, i když jeden sociální demokrat trval na nadchodu, ale v Palackého ulici, kam chodí málokdo. Ale co dělá hlavní architekt a jaká je jeho vize? Současný stav tam ale být opravdu nemůže. Lidé

přechází po jednom a auta stále stojí. Další ostuda města

2 0
možnosti
JV

A proč maj mít auta přednost před lidma?

0 0
možnosti
IV

A co místo k přecházení? Děsí mě, že to raději nepíšou a že zmizí..

1 1
možnosti
FK

doufam, ze definitivne zmizi!!

1 0
možnosti

Pohybuji se tu denně (jako chodec i jako řidič) a musím uznat že ta rekonstrukce je opravdu potřeba. Doufám hlavně že rekonstruovaná ulice bude ve všech pruzích z klasického asfaltu, namísto současné kamenné dlažby. Ta nese dost špatně zatížení od autobusů, a je to krásně vidět na hraně křižovatky u zimního stadionu kde jsou dlažební kostky propadlé o několik centimetrů.

Dovolím si ovšem podotknout že kdyby někdo myslel trochu dopředu, mohlo se tohle vše spojit s uzavírkou která byla tuším vloni právě proto že se rekonstruovaly zastávky - teď se to zbytečně bude zavírat znovu.

Co se instalace semaforu na přechodu týče, věřím že to je krok správným směrem. Chodců je zde opravdu hodně, a tím že přecházejí nahodile způsobují situaci kdy je na přechodu téměř pořád alespoň jeden. Semafor by tohle vyřešil. A pokud se bojíte že vám tam budou lidi chodit na červenou, postavte tam dva strážníky s bločkem - služebnu mají za rohem takže to nebudou mít ani daleko. Oni je to hodně rychle odnaučí.

1 0
možnosti
JC

Kostky právě že snáší trolejbusy lépe než asfalt. Co se týče přechodu, tak ten by měl být zrušen a nahrazen mimoúrovňovou variantou. Už teď tam lidi pomalu skákají pod autobus a semaforem se to vyřeší jen částečně.

3 0
možnosti
MB

ten přechod mezi zastávkama nemá vůbec být. jediné řešení je podle mne lávka, nebo podchod..

3 0
možnosti
IV

Jenže to se v tom případě mělo řešit současně s výstavbou AFI..... teď už se to asi těžko bude vymýšlet. To je ale se vším v Pardubicích - všechno je tu prvoplánové

1 0
možnosti