- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Onucku byl čert dlužen. Jak může strana s usmrkanými 6% hlasů rozhodovat o privatizaci dopravce na této klíčové příměstské trase.
Smlouva měla být do 2027, teď už jen 2025. Tedy on vlastně znemožní další přímé zadání ČD. Protože 2024 je poslední rok.
100 km/h mezi Ostravou a Frýdkem? Už ne 120 km/h? Už jdeme zase k lowcostu?
Opět to nebude konkurenceschopné s dálnicí?
K tomu se chystají údajně možná zrušit jednu klíčovou výhybnu - zrovna tuším Baška. Což je naprosto špatný nápad, když už má být trať za Frýdkem jednokolejná. Stačí se podívat na současné 5 minutové čekání na křižování na modernizované trati v Kuničcích p.O.
Při zadání jiným dopravcům je pravděpodobné, že nebude možné využívat páteřní rychlíky, EC a jiné (objednává někdo jiný). Hranice krajů bude ještě větší zeď.
Těším se třeba na cestování do Jeseníku a jesenicka. Jestli Ťok u nás první jako pokusného králíka vysoutěží Ostrava Olomouc Krnov. Zda budou lidé kupovat 2 lístky. Zda jízdné bude zcela "tržní - monopolní" a pod.
Radim Polašek. Co je to rekuperace? Vysvětlit.
Takže chaos v jízdenkách, konec oblíbených síťových jízdenek známých dříve jako ČD Net, či SONE+ (reso ne konec, ale jejich omezení o určité tratě, kde je pojede někdo jiný), v létě omezení oblíbené Letní jízdenky. Místo jedné, kvalitní aplikace Můj vlak aby si cestující instaloval ty polo použitelné krámy od soukromníků
Já to prostě nechci.
Měl by existovat jen jeden dopravce asi České dráhy, protože jinak je problém s jízdenkami a musíte jet tím dopravcem u kterého jste si koupili jízdenku (to platí pro celou ČR).
Stačilo by, aby SŽDC (anebo slavný drážní regulátor) zavedla nějaké podmínky pro uznávání jízdného a vynucovala je v každé uzavřené smlouvě.To samozřejmě nebude mít vliv na spoje mimo objednávku (hlavně linka Praha - Ostrava), ale všude jinde by to stačilo.
Ono to je taky náhradní trať. Kdyby se mezo Hranicemi na Moravě a Ostravou stala nějaká nehoda nebo musely dělat nějaké práce a trať by byla uzavřená, převedla by se doprava na tuto trať přes Frenštát, Frýdlant a Frýdek Místek. Asi taky proto chtějí aspoň částečně dvoukolejnou trať a vyšší rychlost.
Navíc by z této trati šlo přes Veřovice obsloužit i mošnovské letiště Leoše Janáčka i Studenku a Bílovec.
Pry 160 km . To by se ten vlak ani nerozjel a uz by stal. A spesne vlaky mezi Mistkem a Frydlantem opravdu nejsou treba.
Když to budou moderní elektrické vlaky a budou brzdit rekuperací, zas to takový problém nebude.
ještě jste zapoměl napsat: Moravskoslezský kraj nechce, aby na osobních vlacích, které objednává, jezdily v budoucnu dieselové lokomotivy. Kromě elektrických vlaků chce na kolejích vidět spíše vlaky na vodík.
http://zdopravy.cz/nechceme-uz-zadne-dieselove-lokomotivy-planuje-moravskoslezsky-kraj-1736/