- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
staci jedine .... polsky ridic kamionu....neni co dodat, snad jen "jako vždy"
Znám pár lidí (naivků), kteří toužili se svézt tímto vláčkem. Už je to přešlo... Jak to může být bezpečné, když to neumí zastavit ?
Takhle přemýšlí inženýr?
Mě by zajímalo, když už těch nehod s najetím na přejezd bylo více než dost, proč závory nejsou přes celou vozovku a HLAVNĚ, proč je nestahují dříve. Sama bydlím u dvojích závor, a když je stahovala ručně paní byly dole mnohem delší dobu před příjezdem vlaku. Dnes začne blikat červený ( a zvykejte si po 30ti letech, že tam něco bliká, ale to je můj problém) a po delším čase jdou závory dolů a pak DO PÁR VTEŘIN jede vlak. Můžu všem říct, že jen čekám, kdy se tu něco stane. A taky mě to připadá, že snad člověk, který vymyslel tento časový rozvrh nebyl při smyslech. A když to přeženu, opravdu přeženu, tak to vypadá jako naschvál od ČD.
Nikdo nepíše, jak je ten přejezd vytížený. Přes Přes přejezd se běžně posunují a řadí vlaky . Zcela příšerně . Čekací doba přes 30 min. je běžná. Z toho plynoucí nervozita řidičů je jasná. Na přejezdu se běžně z toho důvodu porušují předpisy. I proto, že pak člověku klidně ujede vlak. Daný přejezd je min. 30 let zralý na změnu. Snad se konečně tak stane a Studénka něco udělá !!!!
studénka už udělala
- rekonstrukce "zanádražní" plochy, asi 30 metrů před přejezdem je odbočka doprava, vyasfaltovaná cesta k parkovišti, pro pěší chodník. U parkoviště podchod, který vede až na nádraží - kdo spěchá a nechce čekat na přejezdu, může tama
studénka může udělat
-ano může, studénka má městskou policii, která místo nesmyslného popojíždění městem tam a zpět může vyslat dva strážníky aby přejezd hlídali. Nemusí 24/7, stačí nárazově, jednou v pondělí od 6 do 14 podruhé v sobotu od 12 do 18 ono se to časem rozkřikne, že se v těchto místech nevyplatí porušovat předpisy.
Smula na druhou, ze jelo zrovna Pendolino a ne klasicka souprava s lokomotivou, kde by to odnesl maximalne kamion a mozna trochu strojvedouci ale cestujici by az na nejake odreniny a boule od zavazadel byli v pohode. Jinak je to blbec na entou a za volantem nema co delat, ted za to bude platit do konce zivota.
to si nejsem tak jisty, v te rychlosti by zrejme doslo k vykolejeni lokomotivy a vagony by se pekne poskladali...
doufam, ze toho blbce budou soudit v polsku tam by dostal na tvrdo 8 let,za kazdeho zabiteho cloveka autem je 4 roky bez pardonu
tady dostane tak dva
ja to proste nechapu, jak muze nechat stat auto na prejezdu a odejit, ja bych to projela
nepomohlo by, kdyby se u přejezdů zobrazoval čas do příjezdu vlaku ?
Dnes hodně řidičů jezdí nadoraz. Je třeba zdokonalit zabezpečovací zařízení. Přítomnost auta na přejezdu v době závor musí automaticky zastavit vlak. Zaznamenaní řidiči musí být tvrdě trestáni zákazem řízení.
Vlak jel přes nádraží a závorový přejezd 160? Pokud ano, tak viník je jasný.
Pane Marku,
kolik byste si představoval, že může jet vlak v těch místech. Pro doplnění, v Německu, Francii apod. jezdí vlaky i přes nádraží i podstatně rychleji. Nevím, kde jste vzal údaj o rychlosti vlaku v době nehody, podle dostupných informací to bylo přes 100 km/h. Rychlost 160km/h je u nás maximální a na vybraných úsecích koridorů.
Ten řidič půjde sedět a pak bude do smrti platit, platit a platit. Zraněným i mrtvým. A pokud nebude schopný, přeju mu za to, co udělal, z celého zabavení majetku a finanční zruinování.