Kampaň značky GCDS nafotila profesionální paparazzi agentura

Kampaň značky GCDS nafotila profesionální paparazzi agentura | foto: Profimedia.cz

Odhalené zadnice i rozlitá káva. Oděvní značky ujíždějí na paparazzi trendu

  • 8
Žena v ležérním oblečení a tmavých brýlích jde po ulici, pod paží drží pytlík zeleniny nebo podložku na jógu. Tak nějak vypadá běžná fotka celebrit pořízená paparazzi. Estetického na ní není zhola nic, na tom se asi všichni shodneme. Přesto se právě taková fotka stala středobodem nového módního trendu.

Estetické, nebo ne, paparazzi záběry nás fascinují. Nahlédnutí do soukromí celebrit může být vzrušující, zvlášť provádějí-li zrovna něco peprného. Připomínají nám, že jsou také jen lidé a že je vlastně tak trochu známe. Ono vzrušení si v poslední době rozhodlo vypůjčit hned několik módních domů. Své nové kolekce nechaly nafotit v podobném duchu.

Felliniho filmy zakazovala církev, vymyslel pojem paparazzi

Reklama reálná i lechtivá

„V poslední době roste poptávka po autenticitě,“ říká Giuliano Calza, kreativní ředitel značky GCDS. „V naší pokřivené realitě se mnozí nedokážou napojit na snové kampaně nebo se oddat přehnanému stylu módních návrhářů.“

Aby se přiblížil běžnému zákazníkovi, nechal Calza své nejnovější modely nafotit ve zdánlivě nahodilých situacích v Hollywoodu, mekce všech celebrit a fotografů.

Fotky pořídila jedna z předních paparazzi agentur Backgrid. Kampaň je skutečně nápaditá. Modelky jsou na fotkách zatýkány policisty či po sobě rozlévají kávu. Nechybí ani titěrné podprsenky a odhalené zadnice. Otázka je, zda si při pohledu na takto záživné scény vůbec všimneme, co mají na sobě.

Řada fotobank vede kampaň Bottega Veneta stále pod kolonkou paparazzi záběrů.

Giuliano Calza rozhodně není prvním ani posledním módním návrhářem, který se rozhodl pro podobný přístup. Vše odstartovala kampaň značky Bottega Veneta, v níž zazářili modelka Kendall Jennerová a raper A$AP Rocky loni na podzim.

Na sérii snímků jsou oblečení do nejnovějších modelů od Bottegy a zdánlivě jsou „načapáni“ při zcela běžných činnostech: při ranním běhu, nákupu zeleniny, tankování benzinu či podepisování autogramů…

Kouzlo tkví v tom, že zpočátku vůbec nebylo zřejmé, že jde o kampaň. Firma do světa vypustila na oko reálné paparazzi fotografie. Oblečení, které mají Jennerová a A$AP Rocky na sobě, přitom ještě nebylo oficiálně vydáno. Mnozí se začali ptát, kde ho vzali.

Got everything we need.
– Bad Bunny & Kendall Jenner

Presenting neon-accented legacy pieces from the Gucci Valigeria travel collection.

#GucciValigeria #BadBunny #KendallJenner

30. září 2023 v 19:03, příspěvek archivován: 26. března 2024 v 12:23

Teprve v prosinci 2023 vyšlo najevo, že milovníci módy z celého světa nasedli na lep virální a mimořádně úspěšné reklamě. Nejen obě celebrity se v kampani přiblížily obyčejným smrtelníkům. Také oblečení této luxusní a drahé italské značky se najednou jevilo jako zcela běžné a dosažitelné.

Na Bottegu navázal módní dům Gucci, v jehož kampani fotografové „přistihli“ (opět) Kendall Jennerovou a rapera Bad Bunnyho na letišti. Paparazzi fotky si nechala pořídit také oblíbená španělská značka Desigual, Marc Jacobs či Poster Girl.

Category is: paparazzi ready and Hollywood glam realness, courtesy of Desigual.

#NewDesigual

9. března 2024 v 17:02, příspěvek archivován: 26. března 2024 v 12:23

Nezdá se, že by paparazzi trend znamenal automatický zánik přikrášlených, naaranžovaných kampaní. Onen šok a vzrušení zákonitě vyprchá, jakmile si na ně zvykneme. A vzhledem k tomu, že značka, která se dnes nehonosí paparazzi fotkami, jako by neexistovala, to spíš bude dřív než později.

Líbí se vám nový paparazzi styl módních kampaní?

celkem hlasů: 237
, pro iDNES.cz