Diskuze

Vinu za rušení přechodů hodili politici na úředníky, přestože o něm věděli

Když v létě přišla rušná Hodolanská ulice v Olomouci o přechody pro chodce, přisoudil primátor hlavní díl viny úředníkům, kteří o všem řadu měsíců věděli. Ve skutečnosti ale mají máslo na hlavě i radní. O riziku zrušení přechodů měli informace už minimálně od ledna, přesto se o půl roku později tvářili zaskočeně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J64i83r29i 70R87u94s91n21o24k

8. 10. 2015 21:48

Bohuzel politici nepochopili, ze jsou odpovedni podrizene.

0 0
možnosti
PN

Výhoda týmové práce - vždy to je na koho svést.

0 0
možnosti
MV

Dokud nebude tangenta, tak to bude stále větší a větší průser. Já směrem od Bruntálu se snažím těmto místům vyhnout přes Bystrovany, ale to není řešení!

0 0
možnosti
IN

Zase pohádka o jednom horkém bramboru. Úředníci a politici lidem  - tohle je asi náročné na pochopeni...

0 0
možnosti
JD

J86a27n 60D14l43o38u27h55ý

8. 10. 2015 8:50

Ono po změně zákona, když jsou přechody každých 50 metrů, tak je to pak autem přískokem vpřed. Zvyšuje se množství exhalací a spořetřeba pohonných hmot. Chodci taky nemusí přecházet těch každých 50 metrů po přechodu... :-/

1 0
možnosti
PN

Zas někdo jednal ve prospěch aut na úkor zbytku populace. Jinak přecházet to jde (hůř, ale jde) za pomoci tramvajových ostrůvků a kolejí. Díky tomu, že tam jezdí jedna tramvaj za čtvrt hodiny a ještě k tomu ta co jede tam, jede i zpět se dá tramvaji celkem snadno vyhnout a koleje použít jako ostrůvek, ale ideální to není

0 0
možnosti
PP

Však tak jsem to tam přecházel (u Bělidel) vždy a doporučoval to i dceři, protože přejít tu širokou cestu po přechodu, kdy auto v průběžném pruhu běžně nezastavilo, když zastavilo auto v odbočovacím, bylo doslova o dršku. Ale i tak - cesta je dlouhá a některé přechody tam prostě chybějí.

0 0
možnosti
PO

Čtu to už po několikáté a pořád mi z toho vychází, že tím úředníkem, který má především na svědomí odstranění přechodů je nějaký dopravní inženýr na PČR.

Pravděpodobně další příklad "mozkového myšlení" u Policie, kdy v rámci bezpečnosti chodců nechá odstranit všechny přechody široko daleko, než aby zkusil vymyslet nějakou výjimku (která, jak je vidět, je možná).

0 0
možnosti
DP

D34a25d71a85k 82P16e32t18r

8. 10. 2015 8:06

Nechoď úředníku s pány na led, mnohý případ tady máme.........

0 0
možnosti