Pondělí 27. ledna 2020, svátek má Ingrid
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pondělí 27. ledna 2020 Ingrid

Diskuse k článku

Olomoučané nechtěli u trati podchod, nakonec zkratku nejspíš přehradí zeď

Do poněkud absurdního finále spěje spor ohledně železniční trati na rozhraní olomouckých čtvrtí Hejčín a Nová Ulice. Místo zbouraného mostku přes koleje chtěli místní lávku či přechod, město ale prosazovalo podchod, který lidé odmítli. Teď je ve hře úplně nové „řešení“ - zeď, která by zkratku přes koleje zcela uzavřela.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z76d60e10n68ě63k 13R68o58z30s73y94p82a85l 2782623236530

Zatím jsme se dozvěděli (z předchozích článků), že nadchod ne špatný, protože bude drahý a nejsou na něj dotace. Podchod lidé nechtějí. Úrovňové křížení je špatné, protože by se musel dotáhnout kabel až z hlavního nádraží. Navíc by jeho údržba stála další peníze, jako by údržba podchodu/nadchodu byla zdarmaRv.

Nadchod je drahý hlavně kvůli tomu, že SŽDC plánuje tuto trať elektrifikovat (;-D ale kdy?) a proto musí být nejnižší bod nadchodu 7,5m nad kolejemi. Kvůli bezbariérovosti by tam musel být výtah nebo rampa, která vychází cca 60m.

Kdyby bylo možné, aby autor tohoto článku od SŽDC zjistil důvod, proč kvůli světelné signalizaci na případném přechodu se musí za 10 mega táhnout kabel až z hlavního nádraží.

Nešlo by možné řízení nového přechodu spojit s přejezdem na ulici Tomkova nebo Palackého? Není to náhodou tak, že se SŽDC snaží "podojit" město a na cizí náklady si vyřešit vlastní investici?

+2/0
23.11.2019 14:11

L64e78n18a 11P77á83t56k28o58v16á 8471863114159

nechcete to tak jako to navrhujeme nebudete mít nic a hotovo8-o

+3/0
22.11.2019 15:03

K81a92r48e88l 40V40á91l74e48k 6392499511295

Počkejme co přinese čas... po několika smrtelných událostech a invalidních důchodech, místní změní názor.

Neboť vlak jako TATRA NEZNÁ BRATRA ani Chodce či cyklistu, spolehlivě přez překážku vždy míří k cílovému místu.... !!!!!!!

+1/−1
22.11.2019 14:14

P44a98v16e25l 74R91e15z92n86i63c24e98k 3755534494152

tohle je fakt masakr.. aneb jak odstrihnout "sousedy" a prodlouzit cestu pro pesi o desitky minut... nemam nic proti plotu + pak pesi prechod se zabradlim do zatacky at to donuti chodce i cyklisty zpomalit a rozhlednout se... ale to by holt na radnici museli premyslet :(

+2/−1
22.11.2019 12:43

T96o31m70á29š 68J23e88l46í89n32e81k 8606893396772

dal jsem minus, protože to s městem nemá nic společného....to je věc SŽDC a jejich dnešních norem:-P

0/0
22.11.2019 16:49

D60o35m63i21n29i52k 90C71e94l95á21r93e38k 6340895630862

Make Olomouc great again...

+3/0
22.11.2019 12:41

M51a68r51t18i77n 32D60r30n19o68v34s52k19ý 4535126571858

To může vymyslet jen oslí hlava...

+2/0
22.11.2019 12:24

Premium

Do dvou let se ukáže neudržitelnost elektroaut, říká bývalý šéf Škoda Auto

Vadili jsme hlavně značce Volkswagen, když jsme postavili Octavii proti Golfu, říká v rozhovoru pro LN Vratislav...

Premium

Parkování zadarmo díky fíglu. Stačí si připlatit za vlastní espézetku

Češi parkující v centru Prahy na takzvaných modrých zónách zkoušejí fígl, jak nezaplatit za parkovné svého auta ani...

Premium

Proč vyhraje vodík. Vynálezce Tůma má o budoucnosti automobilů jasno

Už před dvaceti lety se projel vodíkovým autem, kterým chtějí Japonci na letošní olympiádě v Tokiu propagovat...

Najdete na iDNES.cz