- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zatím jsme se dozvěděli (z předchozích článků), že nadchod ne špatný, protože bude drahý a nejsou na něj dotace. Podchod lidé nechtějí. Úrovňové křížení je špatné, protože by se musel dotáhnout kabel až z hlavního nádraží. Navíc by jeho údržba stála další peníze, jako by údržba podchodu/nadchodu byla zdarma.
Nadchod je drahý hlavně kvůli tomu, že SŽDC plánuje tuto trať elektrifikovat ( ale kdy?) a proto musí být nejnižší bod nadchodu 7,5m nad kolejemi. Kvůli bezbariérovosti by tam musel být výtah nebo rampa, která vychází cca 60m.
Kdyby bylo možné, aby autor tohoto článku od SŽDC zjistil důvod, proč kvůli světelné signalizaci na případném přechodu se musí za 10 mega táhnout kabel až z hlavního nádraží.
Nešlo by možné řízení nového přechodu spojit s přejezdem na ulici Tomkova nebo Palackého? Není to náhodou tak, že se SŽDC snaží "podojit" město a na cizí náklady si vyřešit vlastní investici?
nechcete to tak jako to navrhujeme nebudete mít nic a hotovo
Počkejme co přinese čas... po několika smrtelných událostech a invalidních důchodech, místní změní názor.
Neboť vlak jako TATRA NEZNÁ BRATRA ani Chodce či cyklistu, spolehlivě přez překážku vždy míří k cílovému místu.... !!!!!!!
tohle je fakt masakr.. aneb jak odstrihnout "sousedy" a prodlouzit cestu pro pesi o desitky minut... nemam nic proti plotu + pak pesi prechod se zabradlim do zatacky at to donuti chodce i cyklisty zpomalit a rozhlednout se... ale to by holt na radnici museli premyslet :(
dal jsem minus, protože to s městem nemá nic společného....to je věc SŽDC a jejich dnešních norem
Make Olomouc great again...
To může vymyslet jen oslí hlava...