Čeští hokejisté oslavují gól proti Švýcarům. | foto: Michal Růžička, MAFRA

Státní znak versus lví hlava. Svazu utíkají miliony korun z prodeje dresů

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Dresy české hokejové reprezentace znovu zdobí státní znak a část fanoušků si návrat k tradici nemůže vynachválit. Domácí mistrovství v nich navíc probudilo nákupní šílenství. Jenže hokejový svaz z toho většinou nemá nic, utíkají mu miliony.

Problém představuje fakt, že lidé kupují hlavně neoficiální produkty. Paradoxní a těžko pochopitelné navíc je, že levné napodobeniny prodává i sám hlavní partner českého hokeje Kaufland, na kopie za pár stovek korun dokonce obchodní řetězec láká se štemplem oficiálního loga hokejového svazu.

Ten pro iDNES Premium uvádí: „O záměru Kauflandu byl svaz informován, společnost je oprávněna logo používat. Z našeho pohledu se jedná o příspěvek k šíření hokejové atmosféry…“

Kaufland nabídku „neoficiálních fanouškovských předmětů“ vysvětluje následovně: „Abychom uspokojili přání našich zákazníků. Bohužel, z kapacitních důvodů českého hokejového svazu nebylo možné nabízet v našich prodejnách oficiální předměty.“

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se