Česká pobočka operátora použije službu Vodafone Park k tomu, aby otestovala zájem zákazníků a technické dispozice pro telefonování přes internet. Operátor osloví vybrané zákazníky a další uživatelé se mohou k testování služby přihlásit na e-mailové adrese park@vodafone.cz.
Množství testujících uživatelů ale bude omezeno na zhruba pět až šest tisíc. Podle informací Mobil.cz bude operátor vyřizovat e-mailové žádosti o zařazení do testovacího provozu stylem "kdo dřív přijde, ten dřív mele".
Volání zdarma přes internet na mobilní čísla v síti Vodafone tak v prostředí Parku doplní stávající SMS bránu. Podobně jako u odesílaných SMS, i v tomto případě uvidí volaný účastník na displeji telefonní číslo volajícího a v podstatě nepozná, že mu daný uživatel volal přes internet. Narozdíl od SMS brány bude však služba k otestování dostupná pouze zákazníkům operátora.
Pro internetové volání nebude zapotřebí nic instalovat, služba bude dostupná přímo z prostředí webové aplikace. Výhodou je, že zákaznici budou pro volání moci využít svůj stávající adresář kontaktů, který mají zřízený u svého účtu.
Internetové volání prozatím poběží jen ve zkušebním provozu a po zaregistrovaných bude operátor chtít zpětnou vazbu. Je možné, že pokud bude projekt úspěšný, stane se možnost VoIP volání jednou ze standardních služeb Vodafone Park. Je také možné, že operátor v další fázi projektu otestuje i VoIP volání z mobilů na mobily.