Pátek 10. dubna 2020, svátek má Darja
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 10. dubna 2020 Darja

Svezli jsme se „vysmátou“ tramvají T-Mobile

Exkluzivně aktualizováno 
Operátor T-Mobile zahajuje svou vánoční kampaň. Její součástí je i nová televizní reklama, která ztělesňuje její motto "Rozdáváme úsměvy". Redakce Mobil.cz se natáčení reklamy zúčastnila.

Vánoční televizní reklama operátora T-Mobile vznikala poměrně na rychlo. Minulé pondělí jsme se účastnili jejího natáčení, od neděle přitom již reklama běží v televizích. Filmaři tak měli necelý týden na sestříhání hromady materiálu, který tvořily především záběry "vysmátých" obličejů.

Až do středy poběží spot v televizích ve své plné šedesátisekundové verzi, kterou vám u tohoto článku také nabízíme. Poté se na obrazovkách setkáme jen se zkrácenou čtyřicetisekundovou variantou.

Celý spot vypadá velmi jednoduše a samotný nápad opravdu jednoduchý je. Najatí herci měli za úkol rozesmát nic netušící cestující, kteří do tramvaje na víceméně pravidelné trase přistupovali. A filmaři zabírali smějící se obličeje.

Natáčení vánoční reklamy operátora T-Mobile

Ona na první pohled běžná tramvaj číslo 25 vyjížděla ze smyčky v zastávce Palmovka – vstup do ní měli jen filmaři a především přední vagón tramvaje jimi byl již docela slušně zaplněn. V tramvaji byly nainstalovány skryté kamery a kameramani namísto klasických kamer používali digitální zrcadlovky se schopností natáčet video. Ty jsou nenápadnější a také u cestujících nevzbuzují tolik pocitů nejistoty – když na vás někdo míří fotoaparátem, pořád je to příjemnější než být v hledáčku kamery.

Tramvaj postupně na své trase z Palmovky do obratiště Špejchar nabírala cestující. Ti zhola nic netušili, ale někde kolem zastávky Pražská tržnice začalo při naší jízdě to správné divadlo. Najatí herci se postupně začali smát a s nimi se rozesmáli i další lidé. Bez jakéhokoli důvodu. Opravdu to docela fungovalo, smát jsme se museli i my, kteří jsme o scénáři byli informováni.

Natáčení vánoční reklamy operátora T-Mobile

Sledovat reakce nic netušících cestujících nás bavilo téměř celou cestu na Letnou, pak přeci jen smích začal ustávat. Falešný revizor, který měl v rozesmáté tramvaji způsobit ještě větší povyk, při naší jízdě svou roli trochu pokazil, což následně režisér na konci trasy ocenil hlasitým nadáváním.

Natáčení vánoční reklamy operátora T-Mobile

Tramvaj svou trasu během dne projela asi osmkrát a pro natáčecí štáb to opravdu žádná legrace nebyla. Asi nejtěžší součástí práce štábu bylo odchytávání smějících se náhodných cestujících. Pokud totiž chtěli filmaři jejich obličeje v reklamě použít, museli s nimi na místě natáčení rovnou sepsat smlouvu. To ale nebylo tak jednoduché, protože kameramani museli vystupující, které měli předtím v záběru, identifikovat, pracovníci na zastávkách je pak měli za úkol "odchytit" a přesvědčit je k podpisu.

Nová reklamní kampaň tak vypadá podstatně jednodušeji, než jak ve skutečnosti vznikala. Podobně jednoduchá je prozatím i celá vánoční nabídka operátora T-Mobile; pro zákazníky si připravil soutěž, v jejímž rámci rozdá 100 000 mobilních telefonů. - čtěte T-Mobile rozdá ve vánoční soutěži přes sto tisíc mobilů. Šanci má každý

  • Nejčtenější

Lidé blázní a zapalují vysílače 5G. Myslí si, že mohou za šíření koronaviru

Každá nová generace mobilních sítí čelí určité nevoli ze strany některých obyvatel a sítě 5G nejsou výjimkou. Jejich...

Konec slev, naopak přichází zdražování. První zvýšení cen už je tady

V posledních letech ceny smartphonů pravidelně klesaly. Teď přichází opačný trend, způsobený oslabenou korunou kvůli...

Premium

Nejzábavnější šéf operátora končí. Konkurentům říkal „blbý a blbější“

Podařilo se mu domluvit komplikované spojení dvou obřích operátorů a zároveň už předem avizoval, že ve své funkci...

Přestaňte lenošit a ukliďte si mobil. Může být chytřejší a rychlejší

V době, kdy platí omezení pohybu a karantény, je možná vhodná doba k plnění úkolů, na které obvykle nemáte čas. Jarní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Samsung chce prodávat fazole, které si strčíme do uší. Internet se směje

Podle uniklých informací chystá Samsung nový model sluchátek Galaxy Buds, která budou mít poněkud nezvyklý tvar. Z...

Premium

Klienti versus cestovní kanceláře: jak nepřijít o peníze za zájezd

Cestovní kanceláře jsou zahlceny žádostmi klientů o zrušení zájezdů. Sociální sítě se plní příspěvky nespokojených...

Premium

Ufňukaná generace. Mladí v pandemické panice možná konečně dospějí

Vše zlé může být k něčemu dobré. Dokonce i koronavirus. Magazín Víkend DNES se domnívá, že mladí lidé v pandemické...

Premium

KOMENTÁŘ: Po dvou měsících přijde rozvrat. Nečekejme na pomoc, konejme!

Karanténní prázdniny může ekonomika státu vydržet měsíc. Po dvouměsíčním výpadku už hrozí naprostý rozvrat výroby,...

  • Další z rubriky

Lidé blázní a zapalují vysílače 5G. Myslí si, že mohou za šíření koronaviru

Každá nová generace mobilních sítí čelí určité nevoli ze strany některých obyvatel a sítě 5G nejsou výjimkou. Jejich...

Tučný účet za koronavirová opatření. Operátory vyšla na více než miliardu

Tuzemští mobilní operátoři O2, T-Mobile a Vodafone za dosavadní opatření v souvislosti s bojem proti koronaviru...

Nikoho nesledujeme, brání se operátoři. Lidé vědí o chytré karanténě málo

Chytrá karanténa, která má hygienikům pomáhat v mapování nakaženého koronavirem, vzbuzuje mezi mobilními uživateli...

Místo městského rozhlasu informační SMS. O2 nabízí obcím řešení zdarma

Města i obce mohou během současného krizového období lépe šířit důležitá sdělení pro své obyvatele. Nástroj pro...

OVĚŘENO: Jak nám chutnaly toustís od Penamu?
OVĚŘENO: Jak nám chutnaly toustís od Penamu?

Dvacet testerek z řad čtenářek eMimina mělo možnost ochutnat jedinečné toustís od Penamu. Jak jim chutnaly, co si z nich připravily a jak je celkově zhodnotily?

Najdete na iDNES.cz