Pátek 21. února 2020, svátek má Lenka
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 21. února 2020 Lenka

Svezli jsme se „vysmátou“ tramvají T-Mobile

Exkluzivně aktualizováno 
Operátor T-Mobile zahajuje svou vánoční kampaň. Její součástí je i nová televizní reklama, která ztělesňuje její motto "Rozdáváme úsměvy". Redakce Mobil.cz se natáčení reklamy zúčastnila.

Vánoční televizní reklama operátora T-Mobile vznikala poměrně na rychlo. Minulé pondělí jsme se účastnili jejího natáčení, od neděle přitom již reklama běží v televizích. Filmaři tak měli necelý týden na sestříhání hromady materiálu, který tvořily především záběry "vysmátých" obličejů.

Až do středy poběží spot v televizích ve své plné šedesátisekundové verzi, kterou vám u tohoto článku také nabízíme. Poté se na obrazovkách setkáme jen se zkrácenou čtyřicetisekundovou variantou.

Celý spot vypadá velmi jednoduše a samotný nápad opravdu jednoduchý je. Najatí herci měli za úkol rozesmát nic netušící cestující, kteří do tramvaje na víceméně pravidelné trase přistupovali. A filmaři zabírali smějící se obličeje.

Natáčení vánoční reklamy operátora T-Mobile

Ona na první pohled běžná tramvaj číslo 25 vyjížděla ze smyčky v zastávce Palmovka – vstup do ní měli jen filmaři a především přední vagón tramvaje jimi byl již docela slušně zaplněn. V tramvaji byly nainstalovány skryté kamery a kameramani namísto klasických kamer používali digitální zrcadlovky se schopností natáčet video. Ty jsou nenápadnější a také u cestujících nevzbuzují tolik pocitů nejistoty – když na vás někdo míří fotoaparátem, pořád je to příjemnější než být v hledáčku kamery.

Tramvaj postupně na své trase z Palmovky do obratiště Špejchar nabírala cestující. Ti zhola nic netušili, ale někde kolem zastávky Pražská tržnice začalo při naší jízdě to správné divadlo. Najatí herci se postupně začali smát a s nimi se rozesmáli i další lidé. Bez jakéhokoli důvodu. Opravdu to docela fungovalo, smát jsme se museli i my, kteří jsme o scénáři byli informováni.

Natáčení vánoční reklamy operátora T-Mobile

Sledovat reakce nic netušících cestujících nás bavilo téměř celou cestu na Letnou, pak přeci jen smích začal ustávat. Falešný revizor, který měl v rozesmáté tramvaji způsobit ještě větší povyk, při naší jízdě svou roli trochu pokazil, což následně režisér na konci trasy ocenil hlasitým nadáváním.

Natáčení vánoční reklamy operátora T-Mobile

Tramvaj svou trasu během dne projela asi osmkrát a pro natáčecí štáb to opravdu žádná legrace nebyla. Asi nejtěžší součástí práce štábu bylo odchytávání smějících se náhodných cestujících. Pokud totiž chtěli filmaři jejich obličeje v reklamě použít, museli s nimi na místě natáčení rovnou sepsat smlouvu. To ale nebylo tak jednoduché, protože kameramani museli vystupující, které měli předtím v záběru, identifikovat, pracovníci na zastávkách je pak měli za úkol "odchytit" a přesvědčit je k podpisu.

Nová reklamní kampaň tak vypadá podstatně jednodušeji, než jak ve skutečnosti vznikala. Podobně jednoduchá je prozatím i celá vánoční nabídka operátora T-Mobile; pro zákazníky si připravil soutěž, v jejímž rámci rozdá 100 000 mobilních telefonů. - čtěte T-Mobile rozdá ve vánoční soutěži přes sto tisíc mobilů. Šanci má každý

  • Nejčtenější

Výrobce největšího mobilního propadáku definitivně zavírá krám

Po třech letech od uvedení prvního neúspěšného pokusu prorazit na smartphonový trh značka Essential od spoluzakladatele...

Samsung zasypal své telefony po celém světě podivnou notifikací

Pokud vám na telefon značky Samsung také dorazila podivná notifikace s číslem 1, nejste sami. Samsung patrně omylem...

Cestujícím na lodi v karanténě rozdalo Japonsko dva tisíce iPhonů

Výletní loď Diamond Princess, kterou drží Japonsko kvůli rozšíření koronaviru na palubě v karanténě v jokohamském...

Nový levný iPhone představí Apple možná už na konci března

Očekávaného nástupce levného modelu iPhone SE se podle posledních informací dočkáme na tiskové konferenci Applu, která...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nové top modely Xiaomi chtějí sesadit z trůnu veškerou konkurenci

Po úspěchu loňského modelu Mi Note 10, který měl ovšem ve výbavě pár kompromisů, přináší Xiaomi to nejlepší, co může...

Premium

Která auta jsou skutečně bezpečná? Crash testy versus realita

Setkáváme se s názory, že auta jsou navrhována tak, aby dosáhla dobrých výsledků v nárazových testech. Díky Folksamu...

Premium

Trend u rozvodů: čím dál více dětí končí ve střídavé péči

Neustálé pendlování mezi dvěma domácnostmi dětem škodí, varují odborníci. Ve střídavé péči je v Česku stále více dětí....

Premium

Když je střílečka povinná. Hraju hry a platí mě za to, říká člen týmu Brute

Má k dispozici fitness trenéra, mentálního kouče, psychologa a ve škole individuální studijní plán. Tedy servis...

  • Další z rubriky

Bez mobilu, a přesto pod dohledem. T-Mobile má speciální Twist sadu pro děti

T-Mobile oprašuje myšlenku Twist sad, ty zákazníkům dříve nabízely kombinaci služeb a zařízení za výhodnější cenu. Nyní...

Datová žebrota mimo EU u Vodafonu končí. Jenže jen dočasně

Zákazníci Vodafonu cestující mimo EU mohou nově při svých cestách využívat bez příplatku vyšší datovou porci. Operátor...

Vláda chce čtvrtého operátora. Aukce na 5G vykazovala nestandardní prvky

Aukce kmitočtů k sítím 5G by mohla být vyhlášena v květnu nebo červnu letošního roku, uvedl ministr průmyslu a obchodu...

Šéf ČTÚ Novák rezignoval ke konci měsíce. Vláda ho odvolala okamžitě

Předseda rady Českého telekomunikačního úřadu v pondělí ráno oznámil rezignaci. O víkendu se přitom objevily spekulace,...

OTESTUJTE: Vyzkoušejte s námi kosmetiku od Nivea Baby
OTESTUJTE: Vyzkoušejte s námi kosmetiku od Nivea Baby

Máme pro vás další krásné dárky. Kosmetiku Nivea Baby, která je velmi šetrná i k té nejjemnější dětské pokožce, otestuje dvacet z vás. Chcete ji také vyzkoušet?

Najdete na iDNES.cz