- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak už vím koho voli nebudu. Protože kdo to nemá v hlavě v pořádku, ten si žádný hlas nezaslouží.
„Žádný objednatel se nakonec nerozhodl pro jízdní řád 2018 objednat přímé vlaky Praha – Liberec, proto i my jsme stáhli žádost o příděl kapacity,“ potvrdil mluvčí Českých drah Petr Štáhlavský. Podle něj to nijak nesouvisí s tím, že na trase nově vypukl konkurenční boj autobusových dopravců RegioJetu a Flixbusu.
Jak Liberecký kraj, tak ministerstvo dopravy vznik nového přímého spojení nepodpořili. Liberecký kraj zůstává nadále jediným krajským městem, které nemá v závazku veřejné služby přímé spojení s Prahou. Cestující jsou odkázáni na linky komerčních dopravců.
http://zdopravy.cz/rychlik-praha-liberec-nebude-kraj-ani-stat-ho-nezaplati-1335/
Ten argument boleslavskou Škodovkou je od Půty dost mimo. Kdo chce jet z Prahy do M. Boleslavi, může využít stávající rychlíky. Narhovaný jeden (!) pár bezzastávkových přímých rychlíků Liberec - Praha by pro dojíždění do Mladé Boleslavi nijak nepomohl - jezdil by "ve špatných časech" (leda tak na noční 12h směnu/při návratu z ní).
Tak schválně, kdo má lepší info. Tipuju Sůru. Protože mi takový rychlík přijde jako nesmysl. I tím trasováním.
Pojedeme vlakem. Je to sice dražší, ale za to pomalejší.... :) Jaksi dokud to z Liberce do Turnova potrva tri ctvrte hodiny po horské jednokolejce,tak je to jen předvolební plácání do vody. Tady měl být davno elektrifikovany koridor na min 160 s tunelem pod horami.
Kdysi to bývala součást spojnice severovýchodního Německa s východním Rakouskem, tj. Berlína s Vídní. Rozpadem Rakouska-Uherska zde kdokoliv ztratil zájem investovat do dopravy v jakémsi deštivém záhoří .
Přitom turnovské nádraží je v 255 m n.m., ale trať musí vystoupat do jeřmanických 500 m n.m., aby zase klesla na libereckých 360 m n.m.,
Jasně, po dálnici za hodinu, vlakem za dvě.
kopírujte trasu kolejí a hodina to nebude ani tím autem...
SLIBEM NEZARMOUTÍ ČSSD N I K D Y! A co jich za poslední 2 desetiletí bylo! Kdyby se splnilo alespoň 19% z toho co naslibovali Svazu důchodců Krajské radě Liberec; a to nemluvím o slibech Lidového domu - hoj, to by se nám žilo BLAZE!
Takže aj jejich slib - rychlíkem LBC - AB a zpět je pouhá iluze a opět slib - PLANÝ, ale opět daný. Kdo mu věří? Já NE
Místo vlaku objednejte vždy v 15 min intervalu od 5 do 24 integrované do PID i IDOL s možností nákupu měsíčních a ročních jízdenek a je to mnohem jednodušší. Hlavní problém toho autobusu je jen nedostatečná kapacita, vlak to teď jízdní dobou fakt nedává.
K čemu takový vlak když autobus zvládne trasu Liberec, AS - Praha, Černý Most, AS za 75 minut? Přibližně za 100 minut dojede až do zst. Praha, ÚAN Florenc.
Šmarjápanno, právě proto!
Když budete mít přímý vlak Liberec hl.n. - Praha-Masna nebo Praha hl.n. s jízdní dobou třeba 1:50, využije ho násobně víc lidí než dnes, protože dojedou do centra města bez přestupu, na jeden jízdní doklad a v mnohem vyšším prostorovém, hygienickém i bezpečnostním komfortu než busem+metrem!