Vanessa nemá cit pro vnitřní spojení odlišných hudebních stylů. Mechanicky spojí pomalou skotskou píseň s naprogramovanými bubny, aniž vznikla nová hudební tkáň. Tupý diskorytmus zakomponuje do své skladby stejně povrchně jako přizvukující les smyčců Karlovarského symfonického orchestru.
S tleskajícími muzikanty a dvěma doprovodnými zpěvačkami to na pódiu vypadá pestře, ale uši trpí. I když skvěle komunikuje s lidmi, v muzice Vanessa Mae jedná jako robot. S úsměvem děcka vám podává umělohmotnou květinu. Taková je i její deska Subject To Change, která se stala jakousi programovou osou středečního koncertu.
Možná se vnímání populární hudby posunulo, či spíše pokleslo k hodnotám nebo gestům "prožitků", jež Vanessa Mae přináší. Na lidi sice působí její lidská krása a nesporné charizma, hudba Vanessy Mae je však duplikát.
Vanessa Mae při koncertu v pražské Paegas Aréně. |
Vanessa Mae při koncertu v pražské Paegas Aréně. |
Vanessa Mae při koncertu v pražské Paegas Aréně. |
Vanessa Mae při koncertu v pražské Paegas Aréně. |
Vanessa Mae při koncertu v pražské Paegas Aréně. |