Diskuse k článku
RECENZE: Utajovaný Hi-Fi Rush se postaral o příjemné překvapení
![]() |
R40o60m48a83n 46O26l25á52c93h 6418322742Proto jsem si svého času koupil hru Akiba ́s Beat - čekal jsem, že bude potřeba dodržovat beat. Ve skutečnosti jsem ale až do konce gamesy, která není nijak krátká, nepochopil, jak to jako má fungovat... Nepřátele jsem prostě vždycky nějak ubil, rytmus nerytmus. Tak že by tohle konečně vážně bylo o rytmu a muzice? |
![]() |
A81d31a48m 82T66u45r87e56k 3737553414503Tak po moderním vzoru je tam spousta "Accessibility" možností snížení/navýšení obtížnosti. Pokud chcete dělat comba a být efektivní, tak musíte mačkat tlačítka do rytmu, ale samozřejmě byste to mohl na normální obtížnost umačkat i bez trefování se do beatu, ale bylo by to asi docela těžký. Já to hraju na normální obtížnost a přijde mi, že to dost věcí odpouští - třeba nevadí, když mačkáte útok častěji než Chai (hlavní postava) dokáže, hlavně když je to do beatu. Jinak přijde mi, že snad každej level má stejné BPM, ale možná se pletu. Další výtku co mám je, že hudba na pozadí mimo boj je docela nevýrazná/nezáživná a rozjíždí se až při vysokých kombech v boji - jenže boje jsou situované tak, že ~4 min běžíte, skáčete a pak 60-90 vteřin v mini aréně bojujete a až v posledních ~20-30 vteřinách se to "rozjede"... Nutno ale dodat, že jsem zatím jen 2 kapitole asi s 1.5-2h odehráno. Zatím mi to přijde jako fajn/kvalitní hra. |