Diskuze

RECENZE: Utajovaný Hi-Fi Rush se postaral o příjemné překvapení

Ačkoliv byl ve vývoji dlouhá léta, nikdo o Hi-Fi Rush nevěděl. Microsoft tento titul z produkce vlastních studií tajil do poslední chvíle, což byl ve výsledku povedený krok. Rytmická mlátička ve stylu animovaných seriálů se totiž opravdu povedla.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Proto jsem si svého času koupil hru Akiba ́s Beat - čekal jsem, že bude potřeba dodržovat beat. Ve skutečnosti jsem ale až do konce gamesy, která není nijak krátká, nepochopil, jak to jako má fungovat... Nepřátele jsem prostě vždycky nějak ubil, rytmus nerytmus. Tak že by tohle konečně vážně bylo o rytmu a muzice? ;-D

0 0
možnosti

A18d92a35m 50T42u66r82e19k

31. 1. 2023 8:29

Tak po moderním vzoru je tam spousta "Accessibility" možností snížení/navýšení obtížnosti.

Pokud chcete dělat comba a být efektivní, tak musíte mačkat tlačítka do rytmu, ale samozřejmě byste to mohl na normální obtížnost umačkat i bez trefování se do beatu, ale bylo by to asi docela těžký.

Já to hraju na normální obtížnost a přijde mi, že to dost věcí odpouští - třeba nevadí, když mačkáte útok častěji než Chai (hlavní postava) dokáže, hlavně když je to do beatu.

Jinak přijde mi, že snad každej level má stejné BPM, ale možná se pletu. Další výtku co mám je, že hudba na pozadí mimo boj je docela nevýrazná/nezáživná a rozjíždí se až při vysokých kombech v boji - jenže boje jsou situované tak, že ~4 min běžíte, skáčete a pak 60-90 vteřin v mini aréně bojujete a až v posledních ~20-30 vteřinách se to "rozjede"... Nutno ale dodat, že jsem zatím jen 2 kapitole asi s 1.5-2h odehráno.

Zatím mi to přijde jako fajn/kvalitní hra.

0 0
možnosti