Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Will Rock – Kick Your ASS!

  12:00
Varování: článek obsahuje obrazové a textové materiály, kterých by se měly vyvarovat slabší, romanticky založené a násilí odsuzující povahy. A samozřejmě nekompromisní novinář Radovan Holub, poněvadž hře dominuje zabíjení, krvavé orgie a stoprocentní absence požadavků na logické myšlení. Autoři sami preferují slovíčko masakr!

Will Rock Dříve jsem hrával adventury pro jejich neuvěřitelné příběhy a báječná dobrodružství. I logické hry patřily mezi mé oblíbené – inu, v té době jsem se ještě staral o své mozkové spoje a důsledně je procvičoval, případně obnovoval. Pak přišel Doom, načež herní scénu doslova zavalila lavina všemožných akčních her. K tomu musíme připočíst i stále lepší HW konfigurace, díky nímž je grafická stránka mnohem vyšperkovanější a nepřátelé umírají způsoby, nad nimiž občas zůstává rozum stát. Bylo rozhodnuto. Relativně nedávno vyšel první díl 3D adrenalinové řežby Serious Sam, v níž nám autoři přinesli zhruba následující poselství: vykašlete se na bloudění po úrovních, to stejně jen otravuje a raději pojďte postřílet stovky různorodých nepřátel. Bloudit rozhodně nebudete, existuje jen jedna cesta. Hra vzbudila, pro někoho možná překvapivě, ohromný ohlas a tak na sebe nenechal čekat stejně "kvalitní" druhý díl.

Tím se konečně propracovávám k ohlášené akci Will Rock, kterou sami autoři popisují vše vystihující větou: "A first person shooter that will Kick Your Ass!". Vše na svým bedrech nese nově založený tým Saber Interactive, nicméně zkušenosti s vývojem her mají z jiných společností. V jednom Will Rock z rozhovorů otevřeně přiznávají, že Serious Sam je jejich oblíbená hra, čili tak nějak lze vytušit, kde čerpali svoji inspiraci. Will Rock rozhodně nesází na příběh, od toho tu skutečně není, nicméně opět se dozvídáme, proč posbírat zbraně a vyrazit. Vžijeme se do role bývalého pana účetního, který kromě práce opustil i svoji otravnou ženu a vydal se najít prastaré biblické poklady. Informace čerpá ze zápisků svého dědy, archeologa. To zřejmě vysvětluje, proč na své cestě nebudeme potkávávat jen tak obyčejné ozbrojené lidské otrapy, ale hnedle šílené množství mytologických potvor. Aby ne, když je posílá sám bůh na obranu svých pozemských darů lidstvu.

Autoři původně hovořili o dvou tematických částech hry, jmenovitě o starodávném Řecku a jihovýchodní Asii, nicméně s konečnou platností se zřejmě dočkáme i středověkého Ruska. Styl hry by měl připomínat dnes již klasické filmy s Rambem či Arnoldem Schwarzeneggerem v hlavní roli. Nicméně i tak při hraní budou mít slabší povahy "nervy v kýblu", poněvadž kromě adrenalinové střelby nás čekají i další lahůdky. Způsobuje to mnohem více interaktivní prostředí. Například běžíte chodbou, míjíte sochu a Will Rock nevíte, jestli se najednou nedá do pohybu a nesejme vás pěkně zezadu. Další devizou bude grafické stránka hry, poněvadž stále vycházející nové obrázky ze hry vypadají pěkně nadupaně. Autoři opatrně naznačují, že se to podepíše na minimálních požadavcích, nicméně snad to nebude tak hrozné. Nehledě nato, že Will Rocka se dočkáme až během příštího roku. Přitom Saber Interactive používají vlastní engine, díky čemuž nemuseli platit drahou licenci a za další si ho stále upravují přesně tak, jak potřebují. A jen tak mimochodem, na oficiální stránce nabízejí - výměnou za email – demonstrační technologickou verzi enginu. Co se týče zbraňového arzenálu, chystají se mimo klasiky (revolver, meč, kulomet...) též unikátní artefakty, například nebezpečně znějící "medusa gun".

Ohledně hry více hráčů, na kterou spoléhám, si užijeme klasický deathmatch, kooperativ, upravený režim capture the flag a nově "Kill the Man with the Ball". Sečteme-li si všechny herní atributy, vychází nám akční nášup (autoři preferují označení masakr) ve velmi pěkném grafickém kabátku a interaktivním prostředím. Těším se moc.

Autor:
Témata: Interaktivní, Socha
  • Nejčtenější

Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita

Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk

Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...

Z Tomb Raidera byly odstraněny lechtivé plakáty, hráči se bouří

Dva měsíce od vydání remasterované trilogie klasických Tomb Raiderů se hráči dočkali nového patche....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hráči poskytují výkon počítačů na generování AI porna. Dostávají za to cetky

Aby jejich draze zaplacený supervýkonný hardware nezahálel, pronajímají ho někteří hráči ke...

Hráči poskytují výkon počítačů na generování AI porna. Dostávají za to cetky

Aby jejich draze zaplacený supervýkonný hardware nezahálel, pronajímají ho někteří hráči ke...

Šest nejočekávanějších her, které vycházejí v květnu

V květnu nás čeká skvělé dobrodružství z papíru, boj samurajů s Mongoly, utkáme se s Drákulovými...

Sedm letošních komiksových filmů a seriálů, které by měly stát za to

Premium Videoherní a komiksový svět jsou svým způsobem bratranci a není výjimečné, že lidé, kteří milují...

Nový herní seriál od tvůrců Life is Strange nás vrátí do devadesátek

Tvůrci milované série Life is Strange se ve své příští hře Lost Records: Bloom & Rage vrátí k...

Natáčení Přátel bylo otřesné, vzpomíná herečka Olivia Williamsová

Britská herečka Olivia Williamsová (53) si ve čtvrté sérii sitcomu Přátelé zahrála epizodní roli jedné z družiček na...

Byli vedle ní samí ztroskotanci, vzpomíná Basiková na muže Bartošové

Byly každá z jiného těsta, ale hlavně se pohybovaly na opačných pólech hudebního spektra. Iveta Bartošová byla...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40 bez posilovače...

Ukaž kozy, řvali na ni. Potřebovala jsem se obouchat, vzpomíná komička Macháčková

Rozstřel Pravidelně vystupuje v pořadu Comedy Club se svými stand-upy, za knihu Svatební historky aneb jak jsem se nevdala se...

Do Bolívie jsem odešla kvůli smrti rodičů, přiznala sestra Romana Vojtka

Mladší sestra herce Romana Vojtka (52) Edita Vojtková (49) je módní návrhářkou a žije v Bolívii. Do zahraničí odešla...