Diskuse k článku

Prodeus bude retro střílečka ve stylu Duke Nukema 3D

Dvoučlenný tým zkušených programátorů chystá střílečku Prodeus. která zaujme unikátním grafickým stylem. Na rozdíl od jiných pixelartových her totiž nabízí i moderní grafické vychytávky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D98a10n28i61e14l 36E19r33b17e38n 4480421519186

Celkově je asi jedno jak stylizovaný to retro bude (rozpixelování nebo hranatý,..), hlavní je, že to bude retro! A podle videa vostrý!

Úplně se mi vybavily Quaky, Half-life, Duke, Doom a další klenoty. Těším se :-)

+1/0
26.11.2018 21:42

Z11d46e21n64ě82k 95K49r51a49u68s 9636940522820

me se hlavne vybavilo ze ty hry jako quake half life a doom nemeli na sobe takovej hnusnej ctvereckovanej filtr a melo to prijemnej ostrej obraz

+1/0
27.11.2018 11:13

L22e85o94š 93V14e18r68n23e84r 4824550306923

Ty textury použité ve hře jsem už někde viděl :-/

0/0
26.11.2018 20:06

H42y76n15e48k 68T13r85o32j40a39n 1961811203439

Z těch screenshotů mi přijde, že to je blbost to rozpixelovávat. Co by bylo špatnýho na tom, kdyby to bylo ve stylu konce devadesátých (Unreal, Half-Life, Quake 3 etc), tzn hranatý ale ne pixelart?

+5/0
26.11.2018 19:54

T57o60m58á96š 18D83u35š20e30j43o54v37s42k48ý 3877603387180

Souhlas, mělo by jít ten "pixel-art" filtr vypnout. :-)

0/0
27.11.2018 7:38

M62a13r16i73a43n 30B94e91n65č60a81t 4568961215934

Hlavně to fakt není pixel-art grafika.. je to normální grafika se špatnýma texturama, low poly modelama, nahozený filtr. Jediný co je fakt možná trošku rovnou pixel-art jsou ty shadery..

0/0
27.11.2018 11:12

M73a21r62t35i85n 46B46e66r31a55n 6719925406701

Naopak, ten pixelart tomu dodává krásu, určitě je to hezší, než první historické pokusy s 3D enginem...

0/0
27.11.2018 8:16

Najdete na iDNES.cz