Diskuse k článku

Prodeus bude retro střílečka ve stylu Duke Nukema 3D

Dvoučlenný tým zkušených programátorů chystá střílečku Prodeus. která zaujme unikátním grafickým stylem. Na rozdíl od jiných pixelartových her totiž nabízí i moderní grafické vychytávky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D31a36n78i91e90l 24E72r78b88e26n 4490911919606

Celkově je asi jedno jak stylizovaný to retro bude (rozpixelování nebo hranatý,..), hlavní je, že to bude retro! A podle videa vostrý!

Úplně se mi vybavily Quaky, Half-life, Duke, Doom a další klenoty. Těším se :-)

+1/0
26.11.2018 21:42

Z26d94e81n72ě47k 85K33r13a29u31s 9656880232270

me se hlavne vybavilo ze ty hry jako quake half life a doom nemeli na sobe takovej hnusnej ctvereckovanej filtr a melo to prijemnej ostrej obraz

+1/0
27.11.2018 11:13

L31e92o30š 86V88e64r52n49e39r 4154810846823

Ty textury použité ve hře jsem už někde viděl :-/

0/0
26.11.2018 20:06

H69y74n55e55k 91T15r59o89j52a21n 1121291483349

Z těch screenshotů mi přijde, že to je blbost to rozpixelovávat. Co by bylo špatnýho na tom, kdyby to bylo ve stylu konce devadesátých (Unreal, Half-Life, Quake 3 etc), tzn hranatý ale ne pixelart?

+5/0
26.11.2018 19:54

T82o50m54á87š 71D92u17š89e74j98o28v98s71k73ý 3367403397330

Souhlas, mělo by jít ten "pixel-art" filtr vypnout. :-)

0/0
27.11.2018 7:38

M18a79r51i28a46n 60B89e43n67č34a25t 4438391435774

Hlavně to fakt není pixel-art grafika.. je to normální grafika se špatnýma texturama, low poly modelama, nahozený filtr. Jediný co je fakt možná trošku rovnou pixel-art jsou ty shadery..

0/0
27.11.2018 11:12

M33a11r15t32i40n 39B93e97r81a48n 6659275156401

Naopak, ten pixelart tomu dodává krásu, určitě je to hezší, než první historické pokusy s 3D enginem...

0/0
27.11.2018 8:16

Najdete na iDNES.cz