Diskuze
Remaster Mass Effectu se změn nebojí, příběh ale zůstane stejný
Děkujeme za pochopení.
L64u63k87á30š 63P80r13c68h77a14l
Doufám, že nějak vyřešili opruzy jako: dlouhé nudné projížďky makem, nutnost schopností pro hackování/odemykání, systém odemykání/hackování v 1, skenování planet ve 2 kvůli surovinám.
J76a65r16o93m64í59r 69Š96e23b90e63l88a
Takže okrouhají jedničku o tu trochu rpg prvků co měla, ušetří na grafice, nic nového nepřidají a pak to prodávají za plnou cenu... Typické EA.
J16a84k80u28b 11B95o75h40o57n83ě36k
Jaké přesně měla jednička RPG prvky? Že se schopnosti posouvaly dopředu po čárkách místo jednoho většího skoku jako dvojce?
Tohle pro mě bylo spíš zlepšení.
M95a27r58k89é16t93a 81Č30e39c97h41á57k13o48v45á
Taky, akorát doufám, že do té doby zvládnu dohrát, co mám teď rozehráté.
J38a64k61u30b 40B23o59h74o77n74ě71k
Ale jo, až to bude v nějaké slušné slevě, tak proč ne. Nikdy jsem si nepořídil ME3, takže příběh mého "humans first" snipera, co posílal mimozemské podřízené na smrt, ale zase s ním byla sranda na party, zůstal nedokončený. Docela by mě zajímalo, jak si poslední díl poradí se ztrátou tolika postav
K94a92t38k94a 82B75o40š55k74o41v34á
Myslím, že se to odrazilo "jen" v nižším počtu war assets pro boj s Reapery a ano, některé vedlejší mise měly jiný průběh a konec než kdyby tam člen posádky byl.
K13a96r38e38l 17V42a71n32ě35k
Néé hlavně ať u té trojky ten konec udělají normálnější, ty tři barvičky a kosmetický rozdíl je podle mě moc odfláknutý konec, po 3 dílech by měl být konec epický a ne toto.
K57a54t55k92a 78B74o89š36k58o45v13á
Nový, lepší konec by si přála většina hráčů ME patřím mezi ně.
O65n66d42ř30e38j 82S44e20k71e74r58a
"nakonec však zvolili konzervativnější přístup" - kterým je Unreal Engine 3. Nevím, proč to v článku není napsáno, takhle by se někdo mohl vyděsit, že to udělali na Frostbite.
L27u41b68o88m87í59r 57T46y17p90n47e72r
Pane Srpe, já tedy nevím, ale mně zase Mako tak neovladatelné nepřišlo. Ze začátku to byl malý problém, to ano, ale že by to bylo když vás budu citovat "prakticky neovladatelné Mako", to se mi zase nezdá.
A to jsem hrál ME hned dá se říci po vydání, byla to jedna z prvních her, co jsem si koupil (nepočítám Diablo 2, Silent Hunter 3 a SW: Empire at War. Bohužel SW: Rebellion se legálně moc sehnat nedalo).
Pravda, to byly doby, kdy každá hra měla svou krabičku, nějaký Steam a podobné zrovna nefrčeli.
O43n89d98ř37e77j 97S45e49k11e32r93a
Bylo ovladatelné perfektně - na PC. Na konzolích nevím. Problémy byly jen s horolezectvím, tam to chtělo jemnou ruku a trpělivost.
Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu
Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...
Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů
Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín
Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...
Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky
I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Z Tomb Raidera byly odstraněny lechtivé plakáty, hráči se bouří
Dva měsíce od vydání remasterované trilogie klasických Tomb Raiderů se hráči dočkali nového patche....
Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk
Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...
Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku
Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...
Byli jsme příliš chudí, abychom měli konzoli, vzpomíná tvůrce herního hitu
Sexy akční hra Stellar Blade je zatím nejpříjemnějším překvapením letošního roku a o jejího...
ANKETA: Jaké je vaše nejoblíbenější videoherní auto?
Máte nějaké oblíbené videoherní vozítko či auto? Napište nám do diskuze pod článkem, které a proč.
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!