- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tohle je, nutno říct, seznam opravdu pozitivních změn pro HS. Sice taky Blizzard poslední dobou haním, ale na tohle jdou fakt dobře. Návrat příběhových expanzí, kde lze všechny karty koupit za goldy, které člověk v klidu nastřádá během předešlé expanze, je extrémně f2p friendly. A i to, že se jedná o rok draka, je určitě dobře, protože to signalizuje návrat ke kořenům Warcraftu. Určitě přibude hodně dračích karet, a dračí karty jsou zábavné.
proto letos bylo hodně mamutů....
Ty názvy roků mi nedávali smysl. Také bych očekával, že ten rok bude nějak tématicky kloubit expanze, doposavad nikoliv, snad třeba teď.
A to je přesně důvod, proč nehrají hearthstone od vydání standart módu.
Nelíbí se mi systém znehodnocování karet. Sotva člověk stihne je všechny získat a utvořit slušný deck, tam mu odrotuje klíčová karta do wild módu, který funguje jako taková popelnice, o kterou se nikdo nezajímá.
Stejný je to s nerfování basic karet a jejich postupné přemisťování do wildu.
Kde je můj Ragnaros, Sylvanas, ice block? Proč je z innervatu coin?
Hearthstone se ubírá špatným směrem, bez placení není zábavný. Člověk na rok přestane hrát a je na tom vlastně úplně stejně jako kdejaký nováček. Progression ve hře nemá z dlouhodobého hlediska žádnou value.
Chtěl jsem ráno napsat něco podobného ...
Hra byla v době vydání parádní zábava, ale nyní je kvůli rotaci karet a neustálým změnám pro občasného hráče nehratelná - a přitom princip hry je v jádru pro tuto cílovou skupinu naopak ideální, mám chuť si dát pár partiček, pustím si Hearthstone a hurá ... jenže za pár měsíců je všechno úplně jinak a než zjišťovat a učit se co je vlastně nového, tak to jdu raději jinam. Škoda.