Nihilanth

Nihilanth | foto: Half-Life

Hlavní boss ve hře Half-Life byl vytvořen podle syna Gabea Newella

  • 5
Postav dům, zasaď strom, zploď syna a vymodeluj podle něj bosse ve své počítačové hře. Tímto známým pořekadlem se zřejmě řídil Gabe Newell, autor kultovního Half-Lifu.

Nejstarší syn zakladatele Valve Gabea Newella Grey se nedávno pro youtubový kanál Valve News Network rozpovídal o své chystané hře Fury. 

Skrývá Grey pod trikem také třetí ruku?

Jakkoliv však podle jeho vyprávění tato arénová střílečka inspirovaná Titanfallem vypadá zajímavě, mnohem více nás zaujala nenápadná zmínka o tom, kde hledal jeho slavný otec inspiraci při návrhu závěrečného bosse své nejslavnější hry Half-Life

Gigantické monstrum Nihilanth střílející smrtící výboje elektrické energie je totiž prý vymodelováno právě podle tehdy ještě nenarozeného Greye. Když se v roce 1998 manželé Newellovi zamýšleli nad tím, z čeho mají největší strach, shodli se na tom, že není nic děsivějšího, než vychovat potomka. A proto závěrečný boss jedné z nejlepších her všech dob připomíná přerostlé krvelačné dítě.

Bude Fury dobrou hrou? A bude vůbec Fury někdy hotové?

A co si jinak syn jednoho z nejbohatších lidí herního průmyslu o firmě svého otce myslí? Sice už prý žádný z titulů Valve příliš nehraje, ale oceňuje, že pro společnost pracují ti nejlepší lidé z celého herního průmyslu. Trochu jim však prý chybí odvaha riskovat a zkoušet nové, šílené věci. Občas je prý potřeba i udělat chybu, aby se ledy trochu pohnuly. 

Na celý rozhovor se můžete podívat na přiloženém videu, a i když se v něm nedozvíte žádnou informaci o mýtickém Half-Life 3, doporučujeme ho zhlédnout.