Rohlík peníze shání prostřednictvím komunitního financování, konkrétně českého projektu Startovač, a požaduje částku 180 tisíc korun. "Pokud se mi podaří touto cestou na port hry vybrat dostatečné množství peněz, bude hra na českém a slovenském AppStoru a Google Play zdarma (bez reklam a in-app purchases nutných k dohrání hry)," slibuje na stránkách projektu.
Peníze půjdou na převod zdrojových kódů hry na nová zařízení, optimalizaci uživatelského rozhraní a testování.
"Možná se tedy ptáte, co tedy budete mít z toho, když na projekt dáte peníze. To je legitimní otázka! Jde především o to chtít, aby něco takového vzniklo. Bez vašeho přispění se Brány Skeldalu svého portu na smartphony a tablety zkrátka nejspíš nedočkají," vysvětluje Jindřich Rohlík.
Na počítači si můžete Brány Skeldalu zahrát už dnes. Stáhnout si je můžete zdarma například z Plných her (187 MB).
Jindřich Rohlík zároveň vzpomíná, za jakých podmínek tehdy hra vznikala. "Tehdy mi bylo osmnáct, byla to od počátku vášeň a vlastně stále ještě je. Co by investory jsem do projektu zatáhl jak svojí rodinu, tak i tehdejšího šéfredaktora sci-fi a fantasy časopisu Ikarie. A mnoho dalších jako autory. Trvalo to čtyři roky, než byla hra hotová."
Pro zajímavost, dobovou recenzi si můžete přečíst na Bonuswebu zde. Hra si od nás tehdy vysloužila slušných osm bodů z deseti.