- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To se dá čekat. AW1 jsem taky hrál až po letech, kdy staré grafárny šli raketově dolů s příchodem rtx.
Kdo chce hrát novinky, tak musí připlatit.
2060 jako minimum je v porádku, starší 1650/60 s 4gb Vram je nedostatečný na nové hry. Problém je, že vetšina hráču hraje pres gtx 1650 aspon tak to vypadá dle Steam statistics
Ne, Steam Survey neříká nic o jakési většině s 1650.
Je to jen nejvíce zastoupený model. A očividně tito hráči nechtějí hrát moderní AAA tituly. Není tak třeba je litovat 😉
Je to jednoduché. Čím více jsou PC výkonnější, tím méně musí vydavatel dávat na optimalizace. Jazýčkem na vahách je pak úroveň hlasitosti nespokojených zákazníků/hráčů.
konzole udávají tempo protože hry se optimalizují na hw konzol, vyslovene PC exclusive her je dnes minimum. Tak to funguje již od dob PS2
Jak o bylo při vydání nevim, ale Control byl pár měsíců po vydání vyladěnej. Navíc graficky nádhernej. Pokud to bude vypadat alespoň stejně tak dobře, tak mě nároky ani nepřekvapují. Remedy umí dělat krásný hry.
Upřímně, nikdy jsem nepochopil a nepochopím, jak může tu naprosto šedou, rozmázlou, neotexturovanou hru Control nazvat jako "graficky nádhernou" a to jsem někdo, kdo to dohrál na 4090tce.
Škaredější hru jsou neviděl.
Jestli chcete vidět opravdu nádhernou hru od Remedy, tak je to Quantum Break, ta vypaddá neuvěřitelně.