Diskuze
Aby si hru vychutnal každý, umožní vývojáři nesmrtelnost. Je to správně?
Děkujeme za pochopení.
J10a54k95u13b 90K46r32e52j15č28í22k
Nazdárek lidičky, hry hraji zpravidla na obtížnost normál. Totiž on, když příjde hráč na mechanismus dané hry, tak letí obtížnost hry strmě dolů! Staré hry v devadesátých letech zpravidla ani výběr obtížnosti ani neměli, takže pro všechny byla stejná a vysledek byl díky tomu jednoduchý, spousta lidí jí prostě nedohrála. Dnešní době se snaží zalíbit všem, mě je to celkem putna, ale nesmrtnosts bych si ve hře nezapnul, i kdyby tam to bylo jako volitelná možnost. Může se vám taky stát, že spadnete do bezedný propasti a díky tomu, se hry taky nemusí dohrát, máš nesmrtelnost tak sorry, budeš padat večně :D
J54o92s62e93f 88F32i58l66i59p 29V12l53č74e33k
Co to je za článek? To je stejný jako obtížnosti v hrách. Kolem sebe mám dost lidí, kteří nejsou ve hrách úplně šikovní a jde v prvé řadě o zábavu ne? Reakce demon soulařů mě fakt nezajímaj :-)
V92i27k89t87o26r 92Š97p53i19č76k23a
Vždyť i Doom se stal legendárním jen díky cheatům na nesmrtelnost.....
P34a84v41e54l 25U26r94b42a61n
Dokud je ta možnost volitelná, tak je to za mne v pohodě, ať si hru každý hraje tak, jak mu vyhovuje. Já sám běžně hraji hry na vysoké obtížnosti, ale nepohoršuje mne, že to někdo jiný nedělá. To mi přijde jako hloupost.
O42n68d23ř96e10j 31K79o59z53á15k
Pokud za tvorbou hry stojí skutečná tvůrčí vize, mohou být jednotlivé herní prvky silně provázány, aniž by to hráč na první pohled zaznamenal. Nastavená obtížnost může tvořit mantinel, kterým vás tvůrce úmyslně udržuje ve správném směru aby vám předložil zážitek, jak si ho sám představuje. Působí to méně násilné, než umělé bariéry a dává to i možnost se autorově vizi vzepřít, což zase může být něco, co si autor do určité míry přeje. To je jen jedna z možností, jak obtížnost může ovlivnit zážitek ze hry. Chápu, že existují autoři, kteří ten zážitek nechtějí rozmělňovat volitelnou obtížností.
J27o11s28e55f 48K52a27r75f96í72k
"Nesmrtelnost" a nebo plný inventář používám když hraji hru po několikáte.
Když si chci prostě užít příběh, prozkoumat všechna zákoutí, všechny příběhové linky a nechce se mi "pižlat" silnou potvoru 20 minut či běžet přes půl mapy pro klíč a na druhou stranu mapy otevřít truhlu
L34u14k13á85š 58N42o70v37á88k
Nevím no, nemám na to názor. To je na každým, jak moc se u toho chce zapotit. Ono stejně dneska to automatické ukládání hry umožní hráči se kdykoliv vrátit a opravit své chyby.
Jsou i hry typu Mount & Blade, kde člověk po odehrání x desítek hodin zvolí rychlejší cestu přes consoli. Třeba ve Stellarisu rád experimentuji s AI přes consoli v observer módu nebo Crusaders Kings.
M89a83r66t26i60n 38K40a21r75á90s54e35k
No já moc moderní hry už nehraju, ale tuším ve Fallen Order jsem narazil na obtížnost "Story mode" - asi ne vyloženě nesmrtelnost, ale umřít téměř nemožné. Mně by sice takhle hrát nenapadlo, ale přišlo mi to jako fajn napad pro příběhovější hry. Teď nevěřícně koukám že to spoustu lidí vyloženě pohoršuje, nebo dle ankety to snad znamená kompromisy v samotné hře :-D
J87i49ř62í 97P92i23l16l64i60n19g
Heh, to jako vážně někomu vadí, že se přidá další, volitelná a nepovinná, obtížnost? Není to jenom pár rádoby elitních "profíků"?
Proč by mi mělo vadit, že někdo hraje svojí hru způsobem, jaký vyhovuje jemu?
Nesmrtelnost je takovým ekvivalentem neomezených peněz/zdrojů v budovatelských strategiích. Nějak jsem nezaznamenal, že by to někomu vadilo...
Taková (j)elita se může rovnou rozčilovat, že je vůbec na výběr z několika obtížností. Jestli on to nebude takový ten typ hráčů, co hrají třeba Path of Exile s hardcore postavou, chlubí se jak jsou úžasní a kam až to dotáhli, ale vyskakovat ze hry pokaždé, když jde do tuhého, už jim blbý nepřijde...
T39a32d36e18a63s 19K21u51k87l18a
Heh a to někomu vážně vadí že to nekomu vadí. Wau
M31i64l24a77n 59Š84e67l27i18g40a
Ja preferuju kdyz ma hra pevne danou obtiznost. Dohral jsem opakovane vsechny Dark Souls hry vcetne Bloodborne, ale kdyz mam moznost volit obtiznost, tak vicemene vzdy saham po te jednodussi. Aneb nemam problem s vyzvama, ale zvoleni jednoduche obtiznosti je taky vyreseni vyzvy :)
Nová sexy herní hrdinka prý není dostatečně odhalená. Vznikla i petice
Aktuální korejský herní hit Stellar Blade s hrdinkou ve velmi vyzývavých oblecích byl údajně krátce...
Hráči poskytují výkon počítačů na generování AI porna. Dostávají za to cetky
Aby jejich draze zaplacený supervýkonný hardware nezahálel, pronajímají ho někteří hráči ke...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Svítící respirátory pro hráče byly průšvih, výrobce platí tučné odškodné
Společnost Razer dostala pokutu ve výši pětadvaceti milionů korun za to, že v době pandemie covidu...
Měl jim pomoci propagovat hru, místo toho ji v přímém přenosu zepsul
Měla to být historická událost v téměř dvacetileté historii online hry MapleStory, nakonec ostře...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sestrojila si vybavení za statisíce, aby během hraní cítila bolest
Streamerka vystupující na internetu pod přezdívkou Gingas si doma postavila zařízení, které...
Svítící respirátory pro hráče byly průšvih, výrobce platí tučné odškodné
Společnost Razer dostala pokutu ve výši pětadvaceti milionů korun za to, že v době pandemie covidu...
Velké propouštění v Bethesdě, o práci přišli autoři Redfallu a Evil Within
Videoherní společnost Betehsda, která patří Microsoftu, oznámila rušení rovnou několika slavných...
Prezident Nintenda: nástupce Switche oznámíme v tomto fiskálním roce
Po mnoha spekulacích, náznacích a těžko ověřitelných zprávách od leakerů přichází Nintendo s...
Padl další rekord v Magicu. Legendární Black Lotus se prodal za 69 milionů
Neznámý sběratel stanovil nový rekord populární karetní hry Magic the Gathering. I přes to, že se...
Inspektor/ka – oblast vigilance zdravotnických prostředků
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha