Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Jak Red Dead Redemption 2 zastínil Assassin’s Creed: Odyssey

Assassin’s Creed Odyssey a Red Dead Redemption 2 jsou dva nejnovější přírůstky do rodiny akčních příběhových her v otevřených světech. Obě hry chtějí hráčům zprostředkovat iluzi živého světa založeného na historických reáliích. Ubisoft splnil úkol skvěle, ale Rockstar pozvedl celý koncept na další úroveň.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M16i67c91h91a76l 23W78e79i83d95i20n59g34e91r 2888645873624

Bez PC verze Kassandru nic nemůže zastínit....

+2/−2
11.11.2018 13:53

M92i32r25o15s56l38a39v 15R17e60š28k48o 1463799935

Dlouho jsem nehrál tak dobře propracovanou hru jako je rdr2 naposledy jsem se takhle bavil u zaklínače 3. Jen je škoda že to není na pc. U tohodle typu her preferuju klávesnici a myš.

+1/0
10.11.2018 21:30
Foto

P20e96t74r 14S66t87e66i74n36b23a44u68e85r 8267209835707

Ono s tím že není minimapa už přišel FarCry 5 - takže tahle vesternovka zase jen opisuje :) :)

Je to trend, jen se na něm vezou

0/0
9.11.2018 18:57

H89y85n51e18k 76Š61l84a40h57ů74n42e10k 4889853226849

RDR2, který byl ve vývoji 8 let, opisuje od FC5, který se začal vyvíjet před 2 nebo 3 lety?

0/−2
10.11.2018 9:42

J30a35n 10Š97l22é35g79l 8862550288393

Vypnout minimapu, kterou máte naprogramovanou je otázka pár minut práce. Takže mohli to obšlehnout... :-)

0/0
10.11.2018 16:26

K27a54r44o80l 70S42e95f38c12i42k 2356660265388

jedna vec je vypnout minimapu, druha vec je naprogramovat AI aby vas vedela nasmerovat na spravne misto

+1/0
10.11.2018 20:32

O34n87d76ř88e24j 37M24a43r84e28k 2962577902485

Je úsměvné číst recenze psané na konzolky. Jako já chápu že někomu stačí málo k radosti a že tudíž je všechno super. Mě se taky třeba líbil tetris, ale chtělo by to opravdu trochu střízlivější pohled na věc. :-)

0/−9
9.11.2018 13:39

M51a71r22t42i21n 30V95l53a41c36h 2743834482802

;-D;-D;-Dtohle je tak blbej komentář, až mě to pobavilo

+3/−1
9.11.2018 14:12

J25a31k95u11b 60Ž30e89ž30u38l67e 1697322417721

Je úsměvné číst reakce lidí, kterým nedojde, že článek je KOMENTÁŘ a ne recenze i když je to napsané v titulku velkými písmeny. ;-)

+1/−1
9.11.2018 16:32

O97n73d46ř48e75j 30M34a10r68e35k 2722717422495

Je velmi úsměvné když autor neunese kritiku :-)

0/−3
10.11.2018 20:06

O92n64d26ř41e38j 58M66a40r79e31k 2102937522805

No jak už jsem psal někomu stačí málo k radosti :-)

0/−3
10.11.2018 20:09

A79l92e67š 36N50o64v87o23t75n68ý 1161371989191

Právě hraju AC:Odyssey.

Koupil jsem si kvůli tomu nový PC, ale hra mi z nějakého důvodu stále padá. Někdy vůbec, ale častěji tak 2-3x za hodinu.

K té hře bych měl jinak pár připomínek:

1) dabing (titulky): velice často mluvíš s ženskou, ale odpovídá v mužském rodě.

2) kdy vymýšlel vzhled postav? To dělal někdo, o kom se píše na začátku (že hru vytvořil tým lidí s různou pohlavní identitou), protože tam některé vyloženě ženské postavy mluví o sobě v mužském rodu a ještě mají mužská jména (např. kapitán Galén kousek od obchodu s orichalkem).

3) kromě několika málo postav tam snad všechny úkoly (hlavně otazníky a přesýpací hodiny) zadávají ženské!

4) jak píše autor článku - ty úkoly s přesýpacími hodinami, jsou snad schválně tak "pitomé" (ahoj, co je? - potřebuju tohle někam donést. - tak jo. - běžet cca 250m - a konec)

5) když autoři vytvářeli tuto hru, tak pravděpodobně nedělali svět formou "ctrl+c" a "ctrl+v", protože je hodně rozmanitý. Nicméně jeskyně tímto způsobem naopak dělali téměř určitě!!!

6) žraloci prostě plavou pouze pod hladinou

Ale abych jen nekritizoval, tak třeba námořní bitvy mě vyloženě baví, líbí se mi, že roste obtížnost úloh stejně, jak roste úroveň postavy (když mám postavu na levelu 10 a úkol je na level 10, tak když získám 2 levely, tak nebude úkol moc snadný (díky tomu, že jsem dva levely nad), ale úkol bude na level 12), protivníci jsou také na mé úrovni (v Zaklínači III. se třeba stalo, že s úrovní 20 jsem narazil na Utopence na levelu 8 a to jsem ho (prakticky doslova) zabil na dvě rány i pěstí, líbí se množství úkolů - takže už jsem na maximálním levelu a musím dohrát ještě asi 30% hry, protože mě baví útočit na pevnosti, celní skladiště, domy vůdců, ... Baví mě i hledání Kultistů a Žoldáků ...

0/0
9.11.2018 11:49

J19a32k76u71b 23B24o30h90o16n34ě69k 8545266459547

Jestli máte na mysli české titulky, tak tam to občas bohužel může vzniknout během překladu. Angličtina nedává tolik indícií o pohlaví a těžko takhle z venku říct, jakou možnost ověření nebo zpětné kontroly mají překladatelé vlastně k dispozici. Jinak i originální titulky jsou občas zajímavé. AC: Black Flag dává v originále velká počáteční písmena slovům asi podle nějakého náhodného algoritmu :-)

Co se jména Galen týká, tak by mě spíš zarazilo, že je vůbec použité, protože co já vím, tak se před proslavením lékaře Claudia Galena nepoužívalo a v jeho případě šlo o odvozeninu, tedy spíš přídomek. Ženy s takovým jménem asi následně existovat musely, protože wikipedie uvádí, že se jedná o "almost exclusively masculine given name."

Level scaling je docela problematický koncept a bývá používaný jenom zřídka z dobrého důvodu. Je s ním o dost těžší správně naladit obtížnost a kdo si pamatuje ES4: Oblivion, tak na to asi nebude mít úplně dobré vzpomínky.

+3/0
9.11.2018 12:40

D10a83v81i59d 73S22ý24k78o96r94a 7544651631977

1) Chyby v titulkách jsou pochopitelné. Překladatelé musí odvozovat pohlaví dle jmen a pochybuji, že k tomu mají nějakou příručku - to by ji použili. Rušivé, ale dokáži s tím žít :-)

2) U vzhledu postav mne spíš zaráží, že je tam málo tlustých :-D, asi tehdá nebyli, což je dost možné. Ale teď je na to člověk zvyklý :-).

3) této disproporce jsem si nevšiml, zkusim se na to zaměřit. Alepamatuju si dost případů, kdy mi úkoly zadali muži (Marcos, šéfové přístavů, Demosthénes, Perikles, Kleos,...)

4) Malé šipky a přesýpací hodiny jsou jen taková vata, nemá smysl řešit.

6) není pravda, nechtělo se mi jednou povolat loť a mezi ostrovy jsem plaval na automat, okolo palvalo několik žraloků (i delfínů) na hladině - pěkně ploutev ven z vody... Nedávalj sem bacha a jeden mě i "sežral" po pětistech metrech a ve vodě nejde ukládat :-D.

7) mám raději levely á la Gothic. Tady jsem si an to dlouho zvykal a někdy mne i volženě štve, že nesejmu protivníka kýchnutím - ztrácí se tak určitý pocit z posunu a levelování vlastní postavy. A strašně mě dere, že se to týká i zvířat, kde to ani nedává moc smysl a alespoň tam bych si schladil žáhu.

+2/0
9.11.2018 12:58

P55e65t30e50r 71M34l67i15c72h 8354662853565

Klasicke prehnane recenze.

Zbytecne popisovat, ze pro quest-helper jde neco vypnout. Kdyz ve vysledku je vyhodnejsi mit to zapnute.

V tomhle docela vynika auto-chuze v Aura kingdom. Ale ma tam i hidden questy, ktere tak od 50 urovne zas tolik nenavadeji. Dokonce si ani nemusite vsimnout, ze po prevzeti questu mate na sobe jakysi buff a v nem se popisuji podrobnejsi informace. Ale obcas je treba stejne hledat v oblasti :)

Pekny bonus nabizi Teso online. Po splneni vedlejsich questu se vam otevre treba nejaka barva nebo dostanete kostym kostlivce a tak. To se mi prave libilo, ze jsem si mohl prebarvovat podle libosti obleceni. A ziskal treba spesl tmavou barvu a mel neco vyjimecneho.

V jedne hre, nevim, uz nazev, mohli hraci tvorit vlastni dungeony. Mozna by bylo zajimave otevrit tvoreni vlastnich questu. Jednou za cas by nekdo db prosel, treba tester, a vybral zajimave questy a pridal je do hry. Ostatni by se museli pridavat jako plugin. Neco jako byli mapy multiplayer pro starcraft 2. Vetsina her ma totiz questu strasne malo nebo nezajimave. Napr Teso online neustale opakuje to same a pouziva asi 4 stejne techinky boje. Asi na 30-40 lvl mne to unavilo, na 50 jsem prestal hrat. Navic jsem nedokazal splnit quest s vlastnim zrcadlem. Dupal jsem do hp a regenerace hp. Muj zrcadlovy obraz byl tudiz nesmrtelny :) Kdyz se pridal dalsi hrac, tak mi nemohl pomoci. Kombinace nasich vlastnosti jenom zvysila obrazu odolnost :)

0/0
9.11.2018 11:35

J55a28k31u68b 84Ž48e55ž51u42l66e 1237952137171

V článku píšu, že jsem spoustu věcí povypínal :) Hru to vylepší ale pořád mi vadí třeba to že mi hra řekne, že cíl najdu v té a té část mapy, ale stejně to konkrétní místo většinou identifikuje otazník.

+1/0
9.11.2018 10:20

O62n77d79ř35e65j 98S69e28k48e75r92a 1317946716569

Otazník znamená neobjevené místo. Prostě... cválám si takhle krajinou a v dáli vidím nejasné obrysy budov, nad kterými krouží supi. Dokud se nepřiblížím, nevím, co to je. Teprve až dojedu dostatečně blízko, poznám, že jsou to Přeslice, abych uvedl nějaký hypotetický příklad.;-)

Ano, část úkolů vede k otazníkům, protože se neobjevená místa zanášejí do mapy při zahlédnutí (300 - 500 metrů). Pokud budete ale dělat úkoly v prozkoumané oblasti, povedou vás úkoly do objevených míst. A minimálně třetina úkolů vede do míst bez jakéhokoliv symbolu.

0/0
9.11.2018 10:33

O69n64d36ř30e53j 71S83e77k86e66r22a 1297656206329

Ještě poznámka ke kritice "zastaralého" vodění za ruku v ACOD.

Dá se vypnout úplně všechno, včetně kompasu a plovoucích navpointů.

Což je podle mého názoru mnohem lepší řešení, než to natvrdo zadrátovat do hry, a to i přes riziko, že si té MOŽNOSTI V NASTAVENÍ UI sem tam nějaký recenzent nevšimne a nadává.:-P

0/0
9.11.2018 9:48

J87a14k39u64b 88Ž78e97ž40u66l94e 1907622967361

Viz výše :)

0/0
9.11.2018 10:21

J95a38k78u90b 25H21o22z51a 9229347304948

No, a zatímco AC: Odyssey si jednou nejspíš zahraju, tak RDR 2 určitě ne. Na mne je v tom příliš mnoho ze simulátoru. Ten samý případ co Kingdom Come.

0/0
9.11.2018 9:31

M65i59l68o55š 75K80r23u19m21p 2134527954

KCD není žádný simulátor, jen musíš jednou za pár dní klikat v inventáři na jídlo

0/0
9.11.2018 9:41

O41n88d73ř72e73j 33S27e74k54e98r95a 1517106166249

U ACOD mi většinou nepřišlo, že by Ubisoft nějak genderovou vyváženost přeháněl. Jedinou výjimkou byli žoldáci a minibossové v okamžiku, kdy jsem zjistil, že ta přes dva metry vysoká stotřicetikilová hora svalů je žena, což se stávalo skutečně zbytečně často - každý druhý silný nepřítel je žena a každá druhá je supertěžká váha, ohánějící se dvacetikilovým válečným kladivem, jako by to byl deštník.:-)

0/0
9.11.2018 9:26

J96a96k67u18b 73B14o30h32o31n58ě53k 8855786589537

Předně mi přijde úsměvné, že od Ubisoftu - AC obzvlášť - někdo čekal nějakou zásadní revoluci, ale OK, každý máme právo na nějaký ten moment bezbřehého optimismu :-)

Osobně se mi líbí, že se do her začínají vracet takové ty hardcore prvky, které si pamatuje ze starých her. Vzpomenete si třeba na Realms of Arkania 2, kde když se výprava vydala do světa, tak bylo třeba odložit těžké zbroje z dungeonů a naplnit si inventář zásobami, přikrývkami, teplým oblečením, kotlíkem, příbory, měchy na vodu, nechat si nově podrazit boty, atd. atd., protože absence čehokoliv z toho značně zvyšovala šanci na onemocnění postav?

Neříkám, že by taková měla být každá hra, ale když se i od takhle velkého studia u takhle nákladného projektu dočkáme odvahy jít proti "obývákovým gaučákům," co si bez waypointu ani nedojdou na záchod, tak je to opravdu dobré znamení.

PS: nikdy jsem moc nepochopil, jak spolu mají koexistovat otevřené světy, které by měly motivovat ke svobodnému zkoumání a mapa plná waypointů, která motivuje přesně k pravému opaku

0/0
9.11.2018 8:52

Z39d63e48n14ě27k 51K87r94a75u66s 9356340532640

ono by to mohlo fungovat ale spis by to chtelo aby to bylo naopak ze se ti to zaznaci do mapy jen kdyz toho dosahnes, je to jen vicemene nahrada za manualni zapisovani do mapy jak bejvavalo pred tim

0/0
9.11.2018 9:22

J52a53k57u78b 23B14o44h17o81n29ě74k 8825456879927

Osobně bych radši to manuální zapisování. Nemožnost dělat si do mapy poznámky mě u her docela štve. Pak by to fungovalo o dost líp, ovšem to by konzole musely mít ve standardní výbavě klávesnici :-)

0/−2
9.11.2018 9:33

Z24d78e86n20ě15k 94K78r10a22u21s 9486390712420

jinak za 3/4 roku vychazi opet wowko vanila tam nejsou zadny otaznicky ani helpry jen mapa a sahodlouhej quest popisek ze kteryho clvoek musi vycist co am vlastne delat

+1/0
9.11.2018 12:11

M64i18c60h76a74l 51T44o48m50á71n76e33k 9637809136

a presne to byl nejvetis problem te hry, protoze naprosta vetsina lidi stejne ty q hledala na thotbotu na netu, zvlast questy typu napriklad prines q item ktery asi ma padat z murlocu , no tak vim ze ve wesftalu jsou murloci na zapadnim pobrezi ok, jdu tam a vycistim to od severu k jihu a nic, ok rikam si pohoda , vycistim to cele znova, pak nevim co se deje , ptam se a hraic mi reknou ze murcloci jsou i na vychode okolo jezera, rikam si super jdu tam vycistim to tam 3x a stale nic, uz cely divy co se deje , mrknu na thotbot a co nezjistim , pada to z murloca ale jen z murloc oracle, ktery je jen na zapadnim pobrezi uplne na severu a ma to jen asi 3% drop, a je jich tam asi 5 vic ne, takze sice sem je na zacaktu uz zabijel a pak jeste jednou ale diky % na drop mi to jen proste nepadlo a ja kvuli tomu vycistil zbytecne pulku mapy a zabil 3 hodiny, ne dekuji, tohle by mozna melo smysl , kdyby ty q itemy padali i v dobe kdy ty mobky jen zabijim a jeste ten q nemam, ale to wow neumi,, jinak je to jen opruz a waste of time , ktery sem mohl stravit treba v dungu

+1/0
9.11.2018 17:04
Foto

H25o33n36z18a 17S64r61p 9404543532518

Já si pamatuji jak mi ve třetím díle Shadows over Riva před závěrečným soubojem celou partu zmenšili a tak jsem přišel o všechno vybavení. To mi fakt nepřišlo jako dobrý nápad :-)

0/0
9.11.2018 9:35

J41a15k27u17b 79B49o36h55o15n54ě32k 8475966479317

Jo, konce jim moc nešli. Ve dvojce byl ještě horší, protože tam se nedalo hnout bez nějakého kouzla, které jinak k ničemu nebylo a nikdo ho netrénoval :-)

Na druhou stranu ten konec RoA3 zní z dnešního pohled dost hrozivě, ale tenhle RPG systém byl spíš založený na vylepšování postav než sbírání vybavení. Takhle z hlavy mě jako zásadní napadají jenom opasky síly, lektvary a jeden nebo dva kouzelné meče, které stejně většina postav nemohla použít, protože je hráč trénoval na jiný typ zbraní, takže ono to zase nebolelo až tak strašně, jak by se hráčům zvyklým na nacházení magických věci hned od samotného začátku mohlo zdát.

0/0
9.11.2018 9:51

D46a55v32i39d 12S78ý55k72o14r13a 7824771411867

Poskakování od otazníku k otazníku určitě není ideální. Stejně tak jako úplná absence nějaké navigace. Hraji od mala a hraji rád, ale v současné době nemám čas trávit u hraní delší souvislý úsek a pamatovat si přes pár nehracích dní, kdo kde řekl, že bude. Je to v RDR2 nějak pořešeno? Pro mě bylo nejblíže k ideálu pojetí ELEXu. Mnohdy jsem se vydal za otazníkem na mapě a najednou jsem zjistil, že mě okolní zajímavosti samy odvedly úplně jinam a to hlavně proto, že se tvůrcům podařilo do hry umístit množství dostatečně zajímavých a odměňujících míst, které lákaly dále a dále objevovat a prozkoumávat herní svět (aktivně). Nechci jezdit jen tak ztraceně po okolí a kochat se grafikou (na to mám reálný svět). A nechci přijet do vesnice s x lidmi a se všema kecat, jestli mi náhodou nedají quest - jak je to v RDR2 řešeno?

+5/0
9.11.2018 8:36

J20a66k29u70b 56Ž44e64ž97u24l25e 1717782417421

Na obrazovce máte minimapu, kompas nebo nic. Lze si je kdykoliv vyvolat bez nutnosti lézt do menu (tam najdete celkovou mapu). Cestu vám hra na mapě buď ukáže, nebo uvidíte jen waypoint na mapě, podle toho jak si to upravíte. V henrím světě se ikonky ani waypointy nevznáší.

Podle toho co píšte budete z RDR2 nadšený. Při jízdě krajinou mimoděk narazíte na spoustu věcí, kterým můžete věnovat pozornost. Nejlepší jsou dynamické eventy, které jde řešit jako dobrák nebo cynický zloun. Potkáte třeba týpka s nohou v medvědí pasti - pomůžete mu nebo se mu vysmějete a ještě ho okradete. Takových věcí je spoustu. V kempu a dokonce i ve světě hry vás můžou ostatní postavy gangu oslovit s žádostí o pomoc nebo volnočasovou aktivitu nebo menší misi. Taková aktivita pak většinou působí jako regulérní quest v jiné hře.

+2/0
9.11.2018 8:57

J16a77k11u89b 62Ž84e35ž58u60l98e 1797472377311

Jinak postavy s questem jsou rozeznatelné na minimapě ale nevíte dopředu jak bude mise vypadat - což je super.

0/0
9.11.2018 8:59

A48d75a91m 39Š68p36i43l96l87a82r 8979327152746

Prave hraji AC:Odyssey. Je to hra kvuli ktere sw vylozene tesim az prijde nove zelezo a ja si ji uziji v plne palbe. Rozmanitost dialogu a zvlastni, vtipne, smutne situace tu hru opravdu vyzdvihavaji az nekam na uroven Zaklinace 3. Sice uz na to nelze koukaj jako na AC jelikoz koncept od 1-2 je natolik obmeneny, ze nazev je opravdu to posledni stejne, ale kvalita hry je obrovska. Byl bych nerad aby tahle jra zapadla. Nezaslouzi si to a myslim si, ze lide by si ji meli zahrat a mrknout se do krasneho starocekeho recka.

+10/0
9.11.2018 7:26

M75a90t95ě95j 11P53a81v51l28ů 3571290791870

jenže jsi ještě pravděpodobně nehrál RDR2. O tom totiž je článek. AC:O je super hra, ale RDR2 je naprostá pecka. Tak jak komunitou před 3 lety otřásl zaklínač, třese RDR2 ještě jednou tolik.

+5/−2
9.11.2018 7:59

A39d29a90m 48Š18p68i71l68l54a87r 8379817522596

Jo nehral. Az (jestli) vyjde hra na moji platformu tak si ji zahraju a mizna si veznu i dovcu :) Ale dokud nebudu moci takove hry ovladat na PC periferii tak je hrat nebudu. S gamepadem si rozumim diky FIFA, ale hry typu AC, Shadow of Mordor atp. proste nejsem schopen ovladat

+6/0
9.11.2018 8:06

M17a54t95ě25j 85P92a38v62l59ů 3551970941190

No já jsem plně přešel na PS z důvodu problémů s karpálním tunelem. V práci sedím většinou u pc a pak hraní doma už byla zátěž, kterou moje ruka nezvládla. Od té doby mám klid a s gamepadem hraju cokoliv včetně stříleček na stejné nebo i lepší úrovni. PC jsem si nechal jenom na strategie a staré pecky. Takže je to jenom o zvyku a cca. prvního půl roku. Taky mě to zezačátku štvalo, ale neměl jsem na výběr :)

+1/−4
9.11.2018 8:15

A73d29a94m 14Š98p49i45l94l88a29r 8219397772266

Ja nastesti praci na ruce narocnou na ruce mam, ale trochu jinym stylem a prstiky na pc zatezuji pouze kdyz pisu zaznamy a zpravy :) Mam PC moc rad a PS kdyz tak jen kvuli fifce :)

0/0
9.11.2018 9:15

J47a93n 48F46r87i55d57r66i64c35h 6285658309423

čekal bych tak v létě příštího roku. Já se toho na PS4 taky bál, a chvilku mi to dalo ale prostě ta hra je tak dobrá že se donutím se to naučit než abych čekal na vydání na pc... to se mi stane tak u dvou her za celou generaci konzolí.

+1/0
9.11.2018 11:49

D41a33v80i74d 87S72ý67k69o15r52a 7424911331487

Čím? Absencí WP? Nebo nakláněním postavy do větru? Vývoj grafického zpracování a živosti světa považuji za přirozené a poplatné době respektive HW, který je schopen to propočítat a zobrazit. Cyberpunk bude zase o něco dál, věřím tomu. Každopádně Z3 zatřásl pojetím vedlejších questů. Co má RDR2 revolučního a vyloženě typicky svého? Děkuji.

+1/−1
9.11.2018 8:28

D77a76n78i76e91l 54K91e73t14t96n40e40r 1839549638

Je to tak. Právě hraju a pro mě jednoznačně nejlepší díl série. Baví mě všechno, od prozkoumávání světa až po soubojovej systém. Už opravdu dlouho se mi nepodařilo nahrát za víkend 15 hodin... Rozhodně to pro mě bude jedna z nejlepších her.

0/0
9.11.2018 20:31

J74o71s66e26f 63J30u10h55á53s69z 1719732148

S kazdym clankem se vic a vic tesim na RDR2 na PC (ano, porad verim, ze na rozdil od prvniho dilu tentokrat to Rockstar da). Stejne jako dvema komentarum podemnou mi waypointy nijak nevadi, ale uznavam, ze nektery hry (a prevazne prave ty od Ubisoftu) maji owaypointovano vsechno a zbytek sveta je tim padem nedulezity.. clovek pak automaticky jezdi skutecne od otazniku k otazniku a mista, kde waypoint neni, automaticky ignoruje.

A k pointe clanku, Witcher 3 v dobe vydani byl absolutne revolucni a vsichni ho po pravu vyzdvihovali do nebes. Ja nejsem fanatickym fanouskem Geralta nebo Triss / Yennefer, ale z objektivniho hlediska ta hra proste revolucni byla. AC: Origins nebylo spatne, Odyssey jsem vynechal kvuli odklonu od originalni myslenky AC, ale oboji nejspis budou fajn hry. Ale RDR2 je proste opet revoluce, stejne jako pred W3 byla revoluce pate GTA.

PS: Ano, Ubisoft a jejich nerealisticke vykreslovani realii staroveku (David v kalhotach, zensky a jejich role odpovidajici dnesnim normam, nikoliv tehdejsim) ukazuje, jak je dnesni doba svazana pokrytectvim a hyperkorektnosti.

+2/−3
9.11.2018 7:01

J11a24n 97S20z77a77m88a72r80á36n90s26z44k11ý 1912962297348

Jen cekej xD asi navzdy.

+4/−3
9.11.2018 7:06

J96o94s12e88f 87J22u91h76á94s17z 1149152728

Neboj se Jeniku, ja PS4 mam, takze pokud ani po roce nebude po PC verzi ani vidu ani slechu, tak si ji na kozoli koupim. Jenom nechci udelat totez, co jsem udelal s FFXV - koupil si to na PS4 a po par mesicich uz to viselo na Steamu...

0/0
9.11.2018 7:49

Z89d39e92n63ě35k 28K50r67a13u28s 9716580362650

ono se nekde proflaklo ze by RDR2 na pc vyjit mela ale kdovi jestli to bude pravda nebo ne ale nejaka sance tu je

0/−1
9.11.2018 8:00

Z33d65e11n74ě57k 57K66r82a84u91s 9186470132120

Nevim WP nijak moc neresim do nekterych her s otevrenym svetem je to uzitecna vec zvlast kdyz nechcu omylem pustit nejakej hlavni ukol predtim nez vylootuju cely okoli u dost starych her se stavalo ze clovek si chtel vykrast truhly nebo vylootovat mrvoly, ale udelal dva kroky spatnym smerem a pustila se cut scena a uz se nemohl vratit zpatky.

Jinak open world hry se me prave bocnima aktivitama spis znechutili kdy tam nacpou miliardy zbytecnosti jen aby hra zakryla svuj nedodelanej popripade kratkej pribeh v tomhle me zklamal novej tomb raider 2 co vysel par let nazpet, kdyby se clovek vykaslal na sbirani itemu tak tu hru dohraje za par hodin misto 12hodin nez kdyz jede na 100%, to stejny plati treba i pro far cry hry. Ovsem jsou i vyjimky prave jako zaklinac 3, kterej i pres otevrenej svet ma dost aktivit, ktery maji nejakej smysl a neni to jen doplnek kterej ma zdrzovat , pokud nepocitam more ve skelige a jeho tisic a jedna truhla, ale zas chapu ze kdyz to je jen par ostrovu a hromada vody tak by bylo blby kdyby to bylo uplne prazdny i kdyz kdyby tech truhel bylo polovic tak se nic nedeje.

Pokud vezmu v uvahu starodavne rpg obry jako Wizardry 8 a Might and Magic 6 tak tam byly jen main a side questy a par side aktivit jako obelisky ci prodej specializovanych predmetu urcitym lidem a stejne ty hry vydrzeli cloveku desitky hodin, M&M 7 pak zavedli jeste karetni hru v hospode Acromage nebo nejak podobne se jmenovala a starani se o svoje vlastni panstvi ale jinak od ty doby co se obevujou velky hry tak pocet ukolu clovek pomalu spocita na prstech jedny ruky a 95% hry sou prave jen vedlejsi ukoly na farmeni penez a gearu.

+6/0
9.11.2018 5:25

R72a72d26e81k 50Č42e36r89n25ý 8598343930104

Článek se dotýká více témat, vyjádřím se ke dvěma.

Waypointy (WP): Tady bych možná řekl, že záleží na hráči jak hru hraje. Třeba Skyrim i Zaklínač 3 WP mají (bez čísla vzdálenosti, ale to je jedno), ale obě hry jsem stejně hrál, že jsem často chodil pěšky či na koni pomalu a prozkoumával neprojetá území a když jsme měl blízko WP, tak jsem splnil úkol případně vybral truhlici s pokladem. Nebral jsem to vůbec jako zlehčující/hru kazící prvek. Nehledě na to, že v obou hrách se postupně WP tak nakupili, že je člověk možná i nevnímal. Ale možná, že u Odyssey to vadí či svádí k jinému stylu hraní - tu hru jsem nehrál.

Mraky ve hře: Kdy mi naposledy mraky vyrazili dech? Mě před 3 lety (:-D) u už historického Skyrimu když jsem si ho namodoval. Ale stačí si vygooglit "Clouds in Skyrim" nebo "Pure weather at Skyrim". Ve dne v noci samé reálné mraky. A třeba to pronikavé ranní slunce mezi stromy úplně pálilo do očí. A v zimě mi byla skoro i zima. V tu dobu v roce 2015 jsem poprvé zíral na počasí ve videohře.

+5/0
9.11.2018 1:57

Najdete na iDNES.cz