Diskuse k článku
Editorial: další hříchy World of Tanks
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
P54a23v93e46l 56B63l24á57h60a 1626436928618už nebylo co recyklovat, tak napípšeme o tom, o čem teprve napíšeme. Hlavně že se kliká.. :-D |
![]() |
O84n35d61ř50e83j 72Z31a27c84h 3793750533842Nejste vy jeden z těch, co nadává i na to, že tráva je zelená? |
![]() |
M81a75r91t56i44n 26J69i91r45o56u67s98e73k 7976395135678Hra WoT je v současné době záležitostí WG ovlivněným matchmakingem, random faktoru na přesnost střelby, penetraci, damage, poškození modulů a WG botů, nasazovaných do her. Vše je podřízeno "monetizaci" a hratelnost je v čudu. Už jsem to odinstaloval. |
![]() |
T95o74n84í52k 39K54u91t34t89m39a50n62n 6693428282To je dobře, o jedno rajče míň |
![]() |
M91a70r81t48i64n 14C28e27r33m69a48k 7775921506195Chybí mi v "jízdním řádu" hra DriveClub pro PS4. snad už konečně vyjde 8.října... |
![]() |
O73n90d23ř26e83j 10Z68a42c51h 3313100313542Doplním, díky |
![]() |
L85u29d38ě75k 23R48á17j12e26c89k47ý 7638777570604Další hříchy WoT? A co vyzdvihnout přednosti, které přinesli na trh? Hmmm, to už se asi nenosí, teď mají konkurenci, tak je můžeme pomlouvat, i když pořád jedou nejlíp. |
![]() |
F53i43l16i57p 11G74a62l16a51š 2187587594548Nejlip?? Dobrej vtipek :-D jinak co ze WoT ma presne za prednosti?? |
![]() |
J47i73ř31í 69J88u32ř64i30c83a 2738853721Tak třeba, že mne, zapřisáhlého antionlajnistu dovedlo k online hrám. Třeba že nejen mi pomohlo zabít čas, kdy bych se ukousal. atd. |
![]() |
L82u81d13ě27k 56R51á29j21e53c48k72ý 7168577730894Dostalo k hraní spoustu nových lidí. Pořád má jeden z nejvyšších zisků z online her na trhu. Mají výrazně vysokou míru konverze hráč / platící hráč. Pokud jde o hru samotnou - časová nenáročnost, jednoduché a intuitivní ovládání a GUI (spousta dalších her ho mj. dneska přebírá, třeba připravovaný Armored Warfare je prakticky přesná kopie), zvládnutý model grindingu, který je sice na hraně, ale pořád má člověk pocit, že se někam posouvá. A samozřejmě možnost modů - zapojení herní komunity do hry samotné. Za letošek (tzn. od verze 8.10 nebo 8.11) je to optimalizace, HD modely, připravovaný Havok, Stronghold mód, úpravy fyziky, zlepšení map. Samozřejmě, nemusí se to zdát jako tolik, ale kolik toho letos přidal třeba Minecraft (který má sice poloviční tým, ale jejich hra je taky o dost jednodušší)? Pár nových bloků, nějaké ty algoritmy, nové potvory, spousta optimalizace (a pořád jí dost zbývá, pokud mohu soudit z jejich bug trackeru). Hráči si představují, že vývoj hry je nějaká jednoduchá věc, kdy se dá jejich nápad přidat za odpoledne, ale u hry, kterou hraje pár milionů lidí to tak jednoduché opravdu není. |
![]() |
O76n24d78ř78e72j 62Z43a10c18h 3433510493982Určitě máte nějakou oblíbenou hru a tím, že ji hrajete často, byste na ní našel pár věcí, které byste rád vylepšil. Neberte to jako pomlouvání, ale jako pohled aktivního hráče, kterého hra baví. |
![]() |
L33u59d42ě70k 38R91á80j12e33c60k17ý 7408427560974Tak to samozřejmě - ale zároveň jsem schopný přemýšlet o tom, zda ty geniální nápady, které mám, je schopné studio realizovat, případně zda jsou opravdu tak skvělé jak si myslím. Spousta hráčů se třeba ohání skill MM, který se zdá jako skvělý nápad - než si ho člověk probere blíž a zjistí, že nezmění vůbec nic, naopak vytvoří problémy jiné. Tohle probírání problémů WoT (a třeba Minecraftu, tím se taky lidi rádi ohání) z pozice "zkušeného hráče" je ve většině případů jen stesk po nějakém starším modelu, který studio opustilo a vrátit se k němu nejde, případně naříkání na ostatní hráče. |