- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po naprosté ignoraci série AC jsem pořídil v akci Origins, hra mě na rozdíl od AC 1 a 3 které jsem někde dostal zadax, poměrně bavila,
ovšem na mě už je typ těchto her až moc obsáhlý . . . nemám šanci Origins dohrát za půl roku :-( k Valhale bych se zkrz Origins, Fallout 4, Far cry xy a mnoho dalších dostanu asi tak za 5 let
Zaklínače 3 + obě dlc jsem hrál tak rok určitě
Kdyby chtěli do jejich hry vsadit trochu reálna tak dají trochu dokopy bojový systém a trochu popřemýšlí nad těmi zbrojemi a zbraněmi.... Jen to co bylo v traileru byl otřes.. Kdo kdy viděl aby měli seveřani štít navlečený na ruce? To kovové kolečko uprostřed je tam proto že kryje ruku která ji ve středu drží... Nebo jak jeden ze seveřanů zatlačí tupou stranu sekery do člověka ve zbrojí jako do másla.. To má místo rukou hydraulický lis? Použitelnost jejich zbrojí ani nezmiňuji... Toto historické období mám rád a trošku mě zneklidňuje, že i když je to fantasy vývojáři jsou tak líní nastudovat si něco o zbraních zbrojích a stylu boje... Aspoň že nemají rohaté helmy a pro jistotu jim nedali žádné
Po asi 30 hodinách v Origins se pořád nemůžu rozhodnout, co si mám myslet o těch ptácích.
Na jednou stranu je to celkem užitečná herní mechanika, hlavně při hledání míst na mapě, ale na druhou stranu je to tak nereálné, že mě ten fakt, že hraju hru, vždycky úplně propleskne. No a s vránou tu bude dávat ještě menší smysl než s orlem.
Vždyť tu hru můžeš hrát bez toho.
Mimochodem, v té hře je nereálné úplně všechno (vůbec mi to nevadí, je to zábavná hra a ne realistický simulátor), tak nevim, proč řešit zrovna toho ptáka.
Ubisoft odmítá investovat do mojí mateřštiny a já tudíž odmítám investovat do Ubisoftu.
A co takhle investovat do vzdělání a naučit se nějaký světový jazyk?
Pokud se nepletu, tak v Origins skrytá čepel stále je ne? Bayek si s ní ufikne prsty
Je to tak. V článku je poměrně hodně nepřesností a faktických chyb. Bayekovi dá hidden blade Aya v rámci hlavní příběhové linie po jeho příchodu do Alexandrie.
Asi jsem jeden z mála, komu velká rozlehlost v Odysey vyhovuje. Přez 300 ohehraných hodin, a ješte nemám hotový všechny questy. No prostě paráda. Já osobně nemám rád hry kde je za 10-20 hodin vše hotovo.
Ale větší obavy mám z toho, že si tu hru nebudu moct pořídit, protože ji Ubisoft nechce dát na Steam. Bohužel z nějakého neznámého důvodu nemůžu v Uplay nic koupit. Tu možnost tam prostě nemám. Pár kamarádů měli stejný problém, jim reinstal pomohl. Mě ne. Tak že pokud to budou mít jen na nemocným Uplay, tak to beru tak že mé peníze prostě nechtějí....
Ja hlavne doufam, ze mapa bude oproti minulemu dilu polovicni. Nebo klidne ctvrtinova. To by bylo akorat.
Ale asi jen doufam, a zas to bude obrovsky genericky svet s nepratelskou pevnosti kazdych 100 metru :((
Ja chapu, ze socky, co si muzou dovolit jednu hru rocne chteji, aby jim vydrzela co nejdele, ale ja nechci hrat jednu hru pul roku, kdyz dalsi hry cekaji.
Mapy v DLC Fate of Atlantis byly tak akorat.
Já nechápu ty neustále stížnosti. Ano, jednička, dvojka a Revelations jsou už dnes klasiky, ale novinky jsou na míle daleko od zabugované Unity a nudné Syndicate. Origins má fantastické prostředí které se neokouka, poprvé od Ezia sympatického hrdinu a příběh o fiktivním vzniku bratrstva je také dobrý. Odyssey už moc příběhové do AC nesedí, zase na druhou stranu je nacpano dobrým obsahem, skvělým prostředím a zábavným systémem boje. Já mám rád obě dvě. A stížnosti na reálnost? Ta je mimo už od jedničky..Prokrista zjistěte si, kdo to byli Assasini,kdy vzniklo odštěpením od shi'a islámu a čím se zabývali. Ne, fakt neskakali do kupky sena ze sto metrů a nechodili s čepelí v davu po Jeruzalémě..
A to je prave to kouzlo her. Ne kazdemu sedne herni styl. Ja si plne uvedomuji, ze Odyssey je perfektne zvladnuta hra s dobrym pribehem, ktery mne bavil. Ale stejne jako Witcher 3 mi to proste nesedi nejakym hernim feelem(ovladani, system boje atp) a proste obe hry ac s hezkymi vzpominkami na situace a rozhovory po nejakych 20-30h gameplaye opoustim. Potom se zkousim vratit a opakuje se stejna situace. Chvili dobry ba vyborny, ale zase se vkrade ten divny pocit a ja koncim. Doufam, ze se u Valhaly neco drobne zmeni a ja si tu hru opet uziju :)
Já tedy třeba pevnosti téměř "nečistil." Daleko lepší a k asasínovi příhodnější mi přišlo vplížit se dovnitř, vybrat a spálit zásoby, odlákat a odstranit velitele, aniž by ostatní vojáci přišli k úhoně.
Toulání se nádherným řeckem a kochání se různorodými městy antického řecka pro mne byly a jsou nezapomenutelné. Fast travel ani v AC ani jinde nepoužívám.
Chápu ale, že si hru chce někdo proběhnout rychleji, odkákat si ji, projít jen hlavní linii a skouknout příběh, a pak hrát zase něco jiného. Je to o preferencích a určitě bych neupíral možnost jednoho stylu hry jednomu druhu hráčů, když je možné vyhovět oběma a více.