Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuse

Mohou počítačové hry za kriminalitu mládeže?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Radek Ravas

5. 11. 2002 8:51
Pro Standu Adama
Ať žije freedom! Hezky si to napsal. Je fakt nechutný, kdyby měl někdo rozhodovat o tom co můžu nebo ne. Ale tvůj názor má spoustu ale. Pojem svoboda je něco jako pojem pravda - viz Pilátovo "co je pravda?". Chci znát jen tvůj názor - volil by si svobodu vždycky?. Co když ta svoboda přinese smrt, násilí, brutalitu (viz svoboda Němců obsadit Evropu, svoboda inkvizitorů upalovat kacíře, viz francouzská revoluce - litry krve). To je ta správná svoboda? Není lepší když se lidi dohodnou a v zájmu zdravýho rozumu věci, který jsou prokazatelně špatný zakážou nebo omezí? Neber to že to tobě někdo zakazuje, zkus sám se nad tím zamyslet a s ohledem na lidi, na děti atd. zkus sám rozhodnout, jestli násilí ve hrách omezit (podrobit stanovenejm pravidlům) nebo to nechat tak jak to je.
0 0
možnosti

Stanislav Adam

5. 11. 2002 9:42
re:

Hmm, trosku si vybocil od hlavniho tematu diskuse, ale to neva. Muj nazor je, ze za kriminalitu mladeze proste hry nemuzou a za tim si stojim. Apropo co takhle zakazat nebo zcenzurovat dila Shakespeara, nemyslis, ze by jeho dilo degradovalo? A svoboda? Ja to myslel svoboda slova, svoboda vyjadrit svuj nazor (aniz bych musel byt za sve nazory stihan), svoboda tisku a tak dale ... no snad to znas, ale ty v tom asi vidis neco jineho (mozna se pletu?).

Svoboda neni to, ze nekdo neco muze a druhej nemuze; co by to bylo za svobodu ..., ty by ses citil svobodne, kdyby nas obsadili Nemci??

0 0
možnosti

Dušan Machů

30. 10. 2002 9:00
Hraní a kriminalita? To snad ne!
Já hraju počítačové hry snad už od svých 10-ti let. Časem jsem vystřídal hodně platforem i hodně her, i když teď už na to není moc čas - je mi 20 let. Ale říkat, že hraní má nějaký vliv na kriminalitu, mi přijde jako hloupost. Právě lidé, co hrají počítačové hry, rozeznávají rozdíl mezi skutečností a realitou daleko více, než ostatní, pokud teda netrpí nějakou psychickou poruchou. A pokud se dopouští takový člověk trestných činů, měl k tomu již předpoklady, ať hraje hry či nikoliv. (Pokud mám do kriminality zařadit i ochranu autorských práv, tak vše, co jsem napsal, je blbost, a hráči počítačových her jsou kriminálníci nejhoršího kalibru!)
0 0
možnosti

... BudVar

31. 10. 2002 15:51

Naprostej souhlas. Ja uz jsem ukrad materialu nejmin v cene ojetyho mercedesu :-). Takze ted cekam kdy prijde softwarova policie a zasije me az zcernam. Spis mam pocit ze jedinej problem dnesni mladeze sou drogy - vsechno ostatni beru (i TV Novu :-))

0 0
možnosti

Libor Mikulášek

29. 10. 2002 8:53
cenzura?
Pokud se někdo rozhodne cenzurovat počítačové hry nebo přemýšlet nad tím, jestli počítačové hry negativně působí na děti, měl by totéž udělat i v oblasti filmové a především literární. Nebo je normální upéct někoho v peci, nebo sežrat své rodiče? Proti mnohým dětským pohádkám jsou dnešní počítačové hry pouze lehkým odvarem... Pokud si dítě půjčí v knihovně nějaký tvrdý naturalistický horor, kdo mu v tom bude bránit? Ty hry jsou alespoň označeny.
0 0
možnosti

Lito Lito

30. 10. 2002 3:05

Muj mladší bratr sleduje Dragonball Z, jednou tak procházim kolem, a takovej růžovej masér právě s rukou plácající na břicho sděluje namakanýmu asiatovy že sežral jeho rodiče a celou jeho vesnici...

Máš pravdu, Libore

0 0
možnosti

Radek Ravas

29. 10. 2002 8:33
Vojín Rayen
Pokud někoho film Zachraňte vojína Rayena inspiruje k válčení a střílení - tak není normální. Pokud hraní UT nebo Q3 někoho inspiruje k zabíjení, tak není normální. Druhá starna mince: to co vidíme a to co děláme, značně ovlivňuje naší psychiku. Věci, ze kterých bysme se normálně měli husí kůži, se pro nás stávají normálními (př. HEAD SHOT !!). Nikdo z nás nemůže tvrdit, že hraní Rezident Evila je pro něj dobrý. V žádným směru. Brutalita některých her je opravdu strašná a to, že nám to nevadí, je jen naše otupělost a omlouvání her. Někdo tu zmiňoval inkvizici. Nemyslím, že je to správný příklad. To, že někdo vymýšlel jak funguje vesmír nebo chtěl církev reformovat (Jan Hus) a inkvizice ho upálila, nejde srovnávat s brutalitou ve hrách. Myslíte, že by Hus dneska schvaloval head shoty? Jsem pro, aby brutalita ve hrách byla pod stejnou správou, jako ve filmech a pod. Vadí mi, že řezání motorovou pilou a ustřelování hlav je dostupný na stojanech v každým obchoďáku. To rozhodně není normální. Nikdo z nás zodpovědnost sám za sebe a svoji rodinu nikdo z nás nesejme, to je jistý. Ale všechno má své meze a úplná svoboda, jakou propaguje Amerika (ve zbraních ano, ve hrách ano, v sexu ne) není vždycky to nejlepší. Jsem pro regulaci násilí v hrách.
0 0
možnosti

Stanislav Adam

29. 10. 2002 9:21
Re: pro reformatora

Ja si nedokazu predstavit zregulovatelnou 3D strilecku bez trochy krve a nejakeho toho head shotu. Kolik lidi se inspirovalo pocitacovou hrou k nejakemu tomu Head shot(u) v realu ? no">http://www.bonusweb.cz/grafika/smile0.gif'> no moc, jich neni ...

0 0
možnosti

Michal Krutský

28. 10. 2002 13:51
počítačové hry a kriminalita?
Celé to házet na počítačové hry je pěkná blbost. Problém bych viděl spíš 1) v americké společnosti, ve vychově mládeže, 2) v dostupnsti zbraní, kazdy si muze koupit v obchode zbran od vzduchovky, kdyz to prezenu, az po stinger tak pak se neni cemu divit. olda
0 0
možnosti

7r37 ...

27. 10. 2002 22:53
hehe
kdybych nevrazdil na obrazovce monitoru tak uz jsem davno ten nejslavnejsi masovej vrah. pod posteli mam motorovou pilu, AK-47 a c4ku pripravenou k okamzitemu pouziti. jeste ze me od multikillove akce v ulicich nasich mest neustale zdrzuji pocitacove hry. jakmile zakazou hry tak se mate na co tesit!!!!!!! HAHAHAAHAHA tohle cely je naprosta magorina a opravdu mi to pripomina inkvizici. uz me ani nebavi jakkoliv tyhle kulturnekriplovske kauzy komentovat. KILL EM ALL!!!!!!!!!!!!!
0 0
možnosti

Martin Hyben

27. 10. 2002 21:17
Nazor
Tak podla mna je to blbost, pretoze ta mladez co je nasilna to su buranske vymlete hlavy ktore by nevedeli ani zapnut pocitac takze hry za to urcite nemozu, a mrzi ma ze kazdy chce byt buran.
0 0
možnosti

radek

27. 10. 2002 14:52
Moji drazí

.. zkuste se na to podívat střízlivýma očima. Hry za to samozřejmě nemohou. Nasílí je součástí lidskosti - je v nás a nikdo s tim nic neudělá. Je to věc pouze osobnosti a je na každém, jak to ukočíruje. Kdo to má v sobě, v tom to možná počítačová hra umocní, kdo to ale zvládne, s tim i ta sebebrutálnější hra nic neudělá. I muj táta si hrál v lese na vojáky, házel šiškama a střílel klackem - nikoho nezabil a nezabije. Je to v člověku a i když se klacky změnily v herní konzole v principu žádná změna není.

0 0
možnosti

Zbynek Tarant

27. 10. 2002 13:48
Nedavno jsem si koupil DOOMa na GBA. Varuji vas vsechny. Hra je zcenzurovana (zelena krev apod.) i presto, ze na to nikde neni na krabici upozorneno. Podotykam, ze neni zpusob jak onu cenzuru vyponout (neco jako Parrental Lock). Neni to klamani spotrebitele...
0 0
možnosti

Petr Mikulecky

27. 10. 2002 13:35
Inkvizice
V dobach inkvizice se lidi upalovali za carodejnictvi a neslo o nic jineho nez o hrabani majetku nebo se nekdo snazil posunout vedu dal a nekomu se to nehodilo tak ho upalili.Pokud by jsme dali na tehdejsi cirkev svitime jeste petrolejkou.V kazde dobe si musi spolecnost najit neco na co hodi svoji neschopnost.Vzdyt se podivejte co se deje u nas.Vetsina zlocincu beha venku a jen se smeje.Policie jen prihlizi a jedine dokazou dat pokutu spatne parkujicimu ridici.To co se snazi vsichni hodit na hry je jen selhani spolecnosti a vychovy deti.Pak muzem rict ze za vse mohou filmy vzdyt tam se dejou veci , ktere nejsou v beznem zivote realne a dopadaji jinak.Kolik kopancu do hlavy v realu clovek vydzi?  ve filmu spoustu v realu jednu dve.A tak by se dalo pokracovat.Ale proc.Oni uz maji vinika tedy hry a nemusi nic resit.Jen by me zejimalo co by asi udelali kdyby hry zakazali a zlocinost pokracovala dal?
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa

novinky 20. 4. 2024 53

Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...

Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu

novinky 22. 4. 2024 7

Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?

magazín 21. 4. 2024 18

Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...

Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů

magazín 23. 4. 2024 16

Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín

novinky 23. 4. 2024 7

Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...

ANKETA: Jaké je vaše nejoblíbenější videoherní auto?

magazín 27. 4. 2024 3

Máte nějaké oblíbené videoherní vozítko či auto? Napište nám do diskuze pod článkem, které a proč.

Z Tomb Raidera byly odstraněny lechtivé plakáty, hráči se bouří

novinky 27. 4. 2024 2

Dva měsíce od vydání remasterované trilogie klasických Tomb Raiderů se hráči dočkali nového patche....

BlizzCon 2024 nebude

novinky 26. 4. 2024 5

Letošní ročník akce BlizzCon, na níž fanoušci oslavují hry studia Blizzard, tedy značky jako...

Jsou na vás hry moc těžké? V budoucnu vám možná pomůže umělá inteligence

magazín 26. 4. 2024 10

Nový patent Sony věští budoucnost hraní, kdy může vzniknout nový nejnižší stupeň obtížnosti. Hru za...

Prodej domu Suchdol nad Odrou
Prodej domu Suchdol nad Odrou

Záhumení, Suchdol nad Odrou, okres Nový Jičín
4 799 000 Kč