Diskuse k článku

Poradna: Koupil v e-shopu použitý mobil, nedal se nabít. Co teď?

Vypadalo to na první pohled jako výhodná koupě. Zcela nepoužívaný mobilní telefon Galaxy S6 Edge za něco málo přes pět tisíc. Jistě, z druhé ruky, ale ta sleva. Jenomže problém nastal, když ho nový majitel vybalit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K57a24r18e15l 83L61a53n98g58r 2332487350628

Osoba A koupila telefon na eshopu AZ, po roce mobil prodala na bazarovém serveru osobě B za 1/3 ceny a ještě rok v záruce. Na telefonu došlo k závadě na displayi, osoba B telefon reklamovala u eshopu AZ - reklamace uznána a telefon vyměněn za plně funkční kus s dvouletou zárukou. Eshop vůbec nezajímal původní majitel, ten má právo se zbožím naložit jak chce, zajímal je pouze nový majitel a jeho problém.

_________-

Takže on spíš bude problém na straně eshopu v článku, nechce plnit reklamačku.

+1/0
25.4.2019 23:25

J30i49ř28í 71F81o35g33e93l 2570411216982

Naprostá hloupost.

Když je něco v záruce, reklamuji to v obchodě kde jsem to koupil a výrobce či původní majitel mě vůbec nemusí zajímat. Je problém obchodu od koho zboží bere a s kým následně reklamaci vyřídí.

0/−1
25.4.2019 8:41

M30i67l87o97š 43S87e45t24í98k 3139599914950

Správně píšete cit. " reklamuji to v obchodě kde jsem to koupil". V článku je ovšem popisován případ, kdy zboží reklamuje osoba, která to v daném obchodě nekoupila. Nový majitel může ten mobil reklamovat jedině u původního majitele (nejspíše zákazníka daného e-shopu).

+1/0
29.4.2019 9:52

J11a55n 62N34o39v15á13k 9115448804535

Ještě se mi při reklamaci nestalo, že by po mě chtěli občanku, zda jsem ten, jehož jméno je na faktuře.

+2/0
25.4.2019 7:39

A84l10e14š 59M80a29r69e69č61e49k 4486664375462

To se mi stalo několikrát. A ani Česká obchodní inspekce s tím nic nezmohla.

0/0
25.4.2019 9:26

P23e67t80r 89D51r50a53p93a76l 4244301623

to je nesmysl (tedy neříkám, že to někdo nevyžaduje), nemusíte mít ani doklad o koupi. Zrovna v sobotu jsme v jednom Eshopu reklamovali mobil, neměli jsme doklad o koupi, sami si podle PUk ověřili, že jsme to koupili u nich

0/0
25.4.2019 11:36

P38e26t23r 28D75r61a58p63a92l 4644581313

co je to za slátaninu? Eshop, nebo zastavárna?. Reklamace uznána, ale nijak nevyřešena? zákazník má obchodní vztah s prodejcem, nikoliv s nějakou třetí osobou. mobil nejde nabíjet, tedy "podstatné porušení smlouvy" a nárok na odstoupení a vrácení peněz.

0/0
25.4.2019 7:30

M55i66l23o25š 46S32e20t92í40k 3109199694290

Ano, jak píšete, prodejce má vztah se zákazníkem. Tím je ovšem ten, kdo daný mobil kupoval. Nikoliv ten, komu zákazník po čase mobil prodal.

0/0
29.4.2019 9:47

Finance.iDNES.cz radí

Víte, že můžete mít účet bez poplatků s dvěmi embosovanými kartami zdarma?

Další rady k nezaplacení

Dopřejte si vše a přesto utrácejte chytře!

V sekci osobni.finance.idnes.cz naleznete výhodné nabídky finančních produktů, energií a telefonování.

Vstupte do obchodu

Poraďte se s odborníkem

Nevíte si rady s finančními otázkami? Naši odborníci vám vždy poradí v každé životní situaci.

Vstoupit do poradny

Najdete na iDNES.cz