Diskuse k článku

Poradna: Koupil v e-shopu použitý mobil, nedal se nabít. Co teď?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vložit nový příspěvek

Přihlášen uživatel: (odhlásit)


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.


K87a38r51e72l 89L54a92n92g46r

25. 4. 2019

Osoba A koupila telefon na eshopu AZ, po roce mobil prodala na bazarovém serveru osobě B za 1/3 ceny a ještě rok v záruce. Na telefonu došlo k závadě na displayi, osoba B telefon reklamovala u eshopu AZ - reklamace uznána a telefon vyměněn za plně funkční kus s dvouletou zárukou. Eshop vůbec nezajímal původní majitel, ten má právo se zbožím naložit jak chce, zajímal je pouze nový majitel a jeho problém.

_________-

Takže on spíš bude problém na straně eshopu v článku, nechce plnit reklamačku.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J88i31ř80í 92F11o78g48e60l

25. 4. 2019

Naprostá hloupost.

Když je něco v záruce, reklamuji to v obchodě kde jsem to koupil a výrobce či původní majitel mě vůbec nemusí zajímat. Je problém obchodu od koho zboží bere a s kým následně reklamaci vyřídí.

0 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M35i88l76o68š 26S12e64t35í67k

29. 4. 2019

Správně píšete cit. " reklamuji to v obchodě kde jsem to koupil". V článku je ovšem popisován případ, kdy zboží reklamuje osoba, která to v daném obchodě nekoupila. Nový majitel může ten mobil reklamovat jedině u původního majitele (nejspíše zákazníka daného e-shopu).

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J80a15n 97N73o14v54á13k

25. 4. 2019

Ještě se mi při reklamaci nestalo, že by po mě chtěli občanku, zda jsem ten, jehož jméno je na faktuře.

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

A82l27e50š 19M45a47r58e82č71e29k

25. 4. 2019

To se mi stalo několikrát. A ani Česká obchodní inspekce s tím nic nezmohla.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P88e16t69r 14D38r49a53p44a66l

25. 4. 2019

to je nesmysl (tedy neříkám, že to někdo nevyžaduje), nemusíte mít ani doklad o koupi. Zrovna v sobotu jsme v jednom Eshopu reklamovali mobil, neměli jsme doklad o koupi, sami si podle PUk ověřili, že jsme to koupili u nich

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P77e30t25r 48D84r17a16p22a34l

25. 4. 2019

co je to za slátaninu? Eshop, nebo zastavárna?. Reklamace uznána, ale nijak nevyřešena? zákazník má obchodní vztah s prodejcem, nikoliv s nějakou třetí osobou. mobil nejde nabíjet, tedy "podstatné porušení smlouvy" a nárok na odstoupení a vrácení peněz.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M77i54l61o81š 25S68e68t33í34k

29. 4. 2019

Ano, jak píšete, prodejce má vztah se zákazníkem. Tím je ovšem ten, kdo daný mobil kupoval. Nikoliv ten, komu zákazník po čase mobil prodal.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Více už toho není