- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
★ Já si pamatuju toho zakladatele, jak před pár lety tvrdil a všem říkal, že na FB nikdy žádné reklamičky nebudou....a ejhle, já bych tomu už neřikal sociální sít, to je firma a cílem firmy je na všem co nejvíce trhnout, čili šmírování lidí, krádeže osobních dat, otravování reklamama všeho druhu, FB jsem zrušil hned po tom co táhnul na burzu.
No to je skandál, že Facebook je firma a ne charita!
Informace jsou nejcennější zboží. Bez šmírovaní a prodeji soukromých dat by ten byznys model nefungoval.
Proč jsou malí živnostníci vyšťavováni pomocí EET, ale takto obří korporaci dovolíme vyvést zisk mimo a v ČR z daní neuvidíme ani ťuk?
Neměla by tyto situace mít vláda (jakákoliv vláda) jako prioritu?
Viz níže. Ten zisk se vůbec nerealizuje na území ČR. Inzerenti objednávají službu u zahraniční společnosti, která zde nemá sídlo ani pobočku.
Jen ať si počkají, mladej Klaus s nimi zatočí
Příjmy za reklamu v ČR inkasuje Facebook Ireland Limited
Kdyby nebylo těch reklam, tak už ani na fb nechodím. Nikdo tam žádné nové příspěvky nedává nebo jen občas, ty reklamy se aspoň mění.
Nejlíp se zaměřuje reklama na skupinu 13-21, potažmo 13-30 (nebo mladší, což ale odporuje pravidlům FB a IG). Zaplatím si, jak oni si rádi říkají, influencera, který bez toho aniž by přiznal že je to reklama to bude hustit do již zmíněných skupin. To je panečku věc. Přitom třeba
takový YouTube má v pravidlech, že reklama musí být označena jinak mažou kanál.
Po letech oddalování a vyhýbání jsem si TO zřídil taky. Ale přísahám, chodím TAM jen 1x týdně!
:-)))
Jo, tahle cílená reklama je senza věc. Koupím si třeba někde kolo a pak na mě neustále několik dní až týdnů ze všech stránek vyskakuje reklama "Kup si kolo". No fakt, dobrý nápad, budu si díky "cílené" reklamě asi kupovat kolo každý den:-/ Když se za to inzerentům chce vyhazovat prachy
Tak si stránky prohlížejte v anonymním režimu a budete mít klid