- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po skúsenostiach s rôznymi indami si nie som istý či by im pomohlo dlhšie pracovať.
ekonomiky dělá těžba surovin, hlavně energetickcýh, zbytek firem se jen veze na té vlně. výrobou, vzděláním a prací se žádné prosperity nedosáhne, když jiní vypumpují barel ropy za dolar a prodají mu ho za 130 dolarů.
pred mesiacom som odovzdaval svoj projekt do indie. Skolil som troch ludi, budu to robit dvaja. A budem uprimny, nijak som sa netrhal, takze o akej priloduktivite hovori ked jedneho leniveho stredoeuropana uz teraz potrebuju nahradit dvoma ludmi?. Slo o service delivery management pre automotive klienta v ramci outsourcongu IT
Pracovat 70 hodin týdně v IT, zejména na nějaké vývojářské pozici (skutečně jet a nezastavit) by znamenalo totální fyzickou i psychickou devastaci člověka do několika let.
70 hodin? Necelé 3 dny a zbylé 4 dny flákačka
problém je, že i kdyby pracovali 100 hodin týdně, tak žádné blaho země nevybudují, jen vyrobí více prostředků, které zase někdo jiný rychle někde odkloní, země kde to funguje naopak zkracují pracovní týden a jejich blaho ani blaho země to nijak neohrožuje
A co green deal? Nechtějí se stat leadrem?
A co rovnou pracovat nonstop, vyřešili by tím i problém s přelidněností Indie Fakt šílenec 70 hodin týdně.
Jj. U firem co zaměstnávají neodpočaté zaměstnance, jde kvalita poznat dost výrazně.
Problemem Indie neni kratka pracovni doba. Co vim, jsou to ochranarske a socialisticke praktiky vlady, mala vzdelanost a zaostala kultura zeme
Problém Indie je především v produktivitě práce a fakt, jak vnímají smluvní podmínky a jejich plnění. Děčínská firma RYKO si nechávala v Indii před nějakou dobou na zakázku vyrábět jistý díl do určitého typu náprav železničních vozů. Záměrem byla celkem slušná úspora nákladů ve srovnání s jiným dodavatelem z Bosny. Kontrakt moc dlouho nevydržel. Dodací lhůty prodloužené i na dvojnásobek, velmi nízká kvalita dílenského zpracování, nevhodné zabalené pro přepravu, občas v balení bordel navíc,špatný počet kusů v obcjodních baleních a kontrolní dny, které měly začít v 8 leckdy začinaly obědem.
Smlouva byla prakticky cárem papíru.