- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tento stroj i jeho vývoj je na odpis. Možná bude nejlepší nechat firmu zkrachovat a vytvořit novou, s novým jménem, která bude neposkrvněna.
Škoda, že jste neuvedli ten graf akcií i před rok 2017. Z dlouhodobého pohledu současná cena jen trochu kolísá. Skoro jako kdyby se nic nedělo.
To budou muset za dovolenou platit, aby s tím chtěl někdo letět.
Kabeláž může zkratovat! Zrovna dneska dopoledne jsem měl sundanou zadní stěnu u sporáku v kuchyni a tuto závadu jsem odstraňoval. Kabeláž opravdu může zkratovat!
Před mnoha lety jsem měl spolužáka z Konga a jejich náčelník disponoval dřevěným modelem dopravního letadla, který si, kdykoli chtěl někam letět, zvětšil a odletěl. Pak ho zase zmenšil, strčil do kapsy a šel si po svých. Tudy podle mě vede cesta... ;-) S pády toho letadla totiž problémy nebyly.
Řekl bych že zanedlouho bude FedEx, DHL, UPS apod měnit flotilu... Lidé tím už létat chtít nebudou, ale jestli to nechají létat, na balíky to postačí.
Hergot. Ten byl ušit hoooodně horkou jehlou. Koukám, že za cenu vítězství v konkurenčním boji s Airbusem, bylii u Boeingu obětovat vše, včetně životů, ale ne vlastních. :-(
Vítězství? Vždyť A320neo létalo dřív něž MAX. A320neo mělo první let v roce 2014 a pravidelně létá od roku 2016. MAX měl první let roce 2016 a pravidelně létal od roku 2017.
Mohly by zkratovat? Jak? Tím že se svazek prodře někde o šroub? Nebo se rozpadnou nebo roztečou konektory a zkratují se jejich kontakty? Nebo je tam nějaká pohyblivá část, která namáhá svazek? Jiný způsob mne nenapadá. Jen mi připadá divné, že by se na něco takového nepřišlo při běžné údržbě. Takže asi přišlo, ale nikdo se neodvážil to zveřejnit.
Tak to je finito. Do toho už by nesedl ani Chuck Norris :-)
Boeing létá Chuckem Norrisem, nikoliv naopak. Stejně tak Airbusy, chlape... ;-)
Vypadá to, že by ty letadla raději měli dát do šrotu tak jako to amící chtěli a udělali s VW