Diskuze

Konec bloudění po supermarketu? Ahold testuje navigaci uvnitř obchodů

Nizozemská nadnárodní společnost Ahold Delhaize začala na tamním trhu testovat aplikaci, která zákazníky naviguje mezi regály supermarketu. Aplikace od firmy, která v Česku provozuje síť obchodů Albert, ukazuje zákazníkům nejrychlejší cestu k vybranému produktu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

V případě Aholdu mě to nechává klidným, v jejich Albertu už jsem několik let nebyl.:-P

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
PS

Bych to pochopil jako pomocníka pro hluchoněmé, kteří se nedomluví s prodavačkou. Jinak nestačí že na exoty čumící do mobilů narážíme na ulicích a silnicích? Ještě jich budou plný obchody :)

0 0
možnosti

Pro tupce. Co nechci, to nekupuji a aby mě vodila nějaká trapná aplikace po obchodě tam a zpátky a nachodil bych tam o kilometr víc než normálně, děkuji.

0 0
možnosti
RN

R59o65m89a45n 89N23o54v37a98k

12. 9. 2018 22:03

Lepsi by bylo zvysit kvalitu prodavanych vyrobku nez vymyslet takovy kravoviny.

0 1
možnosti
PH

je dost možné, že v Holandsku opravdu tu kvalitu mají:-). Uváděná aplikace, jakkoliv je to úchylná myšlenka, je pro ČR naprosto zbytečná. Do ALBERTa chodí jen jeho nepochopitelně skalní zákazníci a případně každotýdenní slevomiilové, a ti se v obchodě určitě vyznají.

0 0
možnosti
LN

A nestačil by semtam umístněný plánek s základními kategoriemi zboží pro nové zákazníky? V bludišti zvaném ikea to kupodivu dostačuje. Pokud jsem pravidelný zákazník, polohu znám. Pokud ne, rozhlédnu se popř zeptám personálu. Nedokážu si představit, že přijdu do neznámého obchodu, začnu hledat a instalovat jejich appku v mobilu a následně podle displeje bloudit po kšeftě...

0 2
možnosti
DT

Je to dobra vec,akorat se asi sefove Aholdu nebyli podivat v Ceskych supermarketech,tam to kolikrat vypada ze ty lidi tam prochazi vsechny ulicky 3x dokola,jen aby nemusely s detmi ven na slunicko

2 1
možnosti
TN

To jste vymyslel sám?

0 0
možnosti
DN

Ano, navede ho k tomu, co hledá, cestou kolem x nastrčených lákavých výrobků..

2 0
možnosti
VK

Ve velkém supermarketu Albert, kde chodím, chybí dokonce mezi regály i čtečka kódů, ab si člověwk překontroloval cenu, a zjistil cenu zboží, které žádnou cenovku nemá. Některé mrazáky nejdou uzavřeny ani po rekonstrukci prodejny. Nebylo by lepší odstranit tyto chyby ?? Na druhé straně je tam 6 samoobslužných pokladen, což oceňuji.

1 0
možnosti
Foto

Nebojte, k nam ta technologie nedoputuje. Kdyz k nam z Holandska nedoputovala cistota a automaty na čerstvé šťávy tak prichod nějaké navigace vážně nelze očekávat.

0 0
možnosti
VK

Hlavně jejich TOP manažeři by měli dostat navigaci, jak celý řetězec změnit k lepšímu.

0 0
možnosti