- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V případě Aholdu mě to nechává klidným, v jejich Albertu už jsem několik let nebyl.
Bych to pochopil jako pomocníka pro hluchoněmé, kteří se nedomluví s prodavačkou. Jinak nestačí že na exoty čumící do mobilů narážíme na ulicích a silnicích? Ještě jich budou plný obchody :)
Pro tupce. Co nechci, to nekupuji a aby mě vodila nějaká trapná aplikace po obchodě tam a zpátky a nachodil bych tam o kilometr víc než normálně, děkuji.
Lepsi by bylo zvysit kvalitu prodavanych vyrobku nez vymyslet takovy kravoviny.
je dost možné, že v Holandsku opravdu tu kvalitu mají. Uváděná aplikace, jakkoliv je to úchylná myšlenka, je pro ČR naprosto zbytečná. Do ALBERTa chodí jen jeho nepochopitelně skalní zákazníci a případně každotýdenní slevomiilové, a ti se v obchodě určitě vyznají.
A nestačil by semtam umístněný plánek s základními kategoriemi zboží pro nové zákazníky? V bludišti zvaném ikea to kupodivu dostačuje. Pokud jsem pravidelný zákazník, polohu znám. Pokud ne, rozhlédnu se popř zeptám personálu. Nedokážu si představit, že přijdu do neznámého obchodu, začnu hledat a instalovat jejich appku v mobilu a následně podle displeje bloudit po kšeftě...
Je to dobra vec,akorat se asi sefove Aholdu nebyli podivat v Ceskych supermarketech,tam to kolikrat vypada ze ty lidi tam prochazi vsechny ulicky 3x dokola,jen aby nemusely s detmi ven na slunicko
Ano, navede ho k tomu, co hledá, cestou kolem x nastrčených lákavých výrobků..
Ve velkém supermarketu Albert, kde chodím, chybí dokonce mezi regály i čtečka kódů, ab si člověwk překontroloval cenu, a zjistil cenu zboží, které žádnou cenovku nemá. Některé mrazáky nejdou uzavřeny ani po rekonstrukci prodejny. Nebylo by lepší odstranit tyto chyby ?? Na druhé straně je tam 6 samoobslužných pokladen, což oceňuji.
Nebojte, k nam ta technologie nedoputuje. Kdyz k nam z Holandska nedoputovala cistota a automaty na čerstvé šťávy tak prichod nějaké navigace vážně nelze očekávat.
Hlavně jejich TOP manažeři by měli dostat navigaci, jak celý řetězec změnit k lepšímu.